نیم تنه

انواع نیم تنه مجلسی + بهترین پیشنهادها برای خرید

نیم تنه گیپوری

نیم تنه‌ها از جمله لباس‌های زیر زنانه است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این پوشیدنی قبلاً در ورزش استفاده می‌شد، اما در حال حاضر علاوه بر مصارف ورزشی، برای کاربرد روزمره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاپ نیم تنه مجلسی از انواع طرح‌های پر طرفدار لباس در بین خانم‌ها و دختران جوان محسوب می‌شود و شما می‌توانید از این طرح لباس در مهمانی‌ها و مجالس مختلف استفاده کنید. با رونق مد روز، اکنون گزینه‌های زیادی برای انتخاب طرح و مدل انواع نیم تنه مجلسی شما وجود دارد. نیم تنه‌ها را می‌توان با طرح‌های خلاقانه پشت، یقه و آستین تهیه کرد.

[su_button url=”https://www.instagram.com/novinsocks” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc”]مشاهده تاپ نیم تنه مجلسی در پیج اینستاگرام نوین ساکس[/su_button]

تاریخچه استفاده از نیم تنه‌ها

نیم تنه نوعی نوعی لباس زنانه است که تا نیمه تن را می‌پوشاند. یعنی از سر شانه تا زیر سینه را پوشش می‌دهد و معمولاً از دو بند و یک تکه جداگانه بر روی سینه تشکیل شده است. تاریخ ورود این پوشیدنی و یا در واقع تیشرت‌هایی با قد کوتاه به دنیای مد، به دوران جنگ جهانی دوم (1945 تا 1930) بر می‌گردد. زمانی که دنیا با بحران پارچه مواجه شده بود. به این ترتیب اولین نیم تنه‌ها به عنوان لباس ساحل و شنا در طی جنگ جهانی تولید و مورد استفاده قرار گرفتند. امروزه با تنوعی که در صنعت لباس زیر زنانه به وجود آمده است، نیم تنه‌ها نیز در جنس‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود.

معرفی انواع نیم تنه مجلسی

مدل لباس مجلسی  دارای طراحی خاص و بی‌نظیری است و اگر شما تمایل دارید در مجالس و مهمانی‌ها ظاهری بی‌نظیر و ایده‌آل داشته باشید بهتر است این طرح لباس را برای پوشیدن انتخاب نمایید. نیم تنه مجلسی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در اینجا به توضیح و شرح آن‌ها می‌پردازیم.

نیم تنه مجلسی با پشت باز

این مدل به گونه‌ای است که زیبایی پشت لباس بیشتر از جلوی لباس است. این نوع نیم تنه به خوبی زیبایی کمر را به رخ می‌کشاند. بهتر است خانم‌هایی که گردن بسیار کوتاهی از این مدل استفاده نکنند.

تاپ نیم تنه های مجلسی دارای انواع گوناگونی است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

استفاده از تاپ نیم تنه های مجلسی موجب می شود تا ظاهر شما جذاب تر و تحسین برانگیزتر به نظر برسد.

نیم تنه مجلسی یقه هالتز

یقه‌های هالتز این روز‌ها بسیار مد شده است. این نوع نیم تنه‌ها از جذابیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانید از پارچه‌های زیبا برای این مدل استفاده کنید. خانم‌هایی که اندام درشت و شانه‌های پهن دارند بهتر است این مدل را نپوشند.

نیم تنه‌های مجلسی نامتقارن

نیم تنه‌های نامتقارن بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید این مدل را با انواع آستین و یقه امتحان کنید. همچنین می‌توانید در بخش‌های مختلف، انواع برش‌های نامتقارن این مدل را استفاده کنید. در این نوع نیم تنه‌ها اغلب قسمت‌های نامتقارن توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند. بنابرین اگر شکم بزرگی دارید، از پوشیدن نیم تنه‌هایی که برش نا متقارن در روی شکم دارند، اجتناب کنید.

برای مطالعه مقاله “نکات و ترفندهای خرید شورت به‌ صورت آنلاین” کلیک کنید.

نیم تنه مجلسی با یقه کاملاً پوشیده

یکی دیگر از انواع نیم تنه مجلسی، تاپ نیم تنه مجلسی با یقه کاملاً پوشیده است. این نوع نیم تنه‌ها مناسب خانم‌هایی است که گردن بلندی دارند و این مدل به زیبایی، ظرافت و جذابیت آن‌ها را نشان می‌دهد. توصیه می‌شود خانم‌هایی که گردن بسیار کوتاهی دارند از این مدل استفاده نکنند.

 

[su_button url=”https://www.instagram.com/novinsocks” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc” desc=”برای مشاهده صفحه اینستاگرام کلیک کنید”]دیدن جدیدترین نیم تنه های مجلسی در اینستاگرام نوین ساکس[/su_button]

 

نیم تنه‌های مجلسی یقه گردنبندی (یقه طوق دار)

نیم تنه‌های مجلسی یقه گردنبندی یکی دیگر از انواع نیم تنه مجلسی است. این مدل نیم تنه‌ها زیبایی و سادگی خاصی دارند که با ظرافتی جذاب شما را نشان می‌دهد. یقه‌ی این مدل از نیم تنه را می‌توانید با انواع گلدوزی‌ها تزیین و زیبا کنید. بهتر است خانم‌هایی که گردن کوتاه دارند این مدل را نپوشند.

مدل یقه مربعی (یقه خشتی)

نیم تنه‌های مجلسی با یقه مربعی محبوبیت زیادی دارند. به این دلیل که از آستین‌های خلاقانه در این مدل به کار رفته می‌شود. از یقه‌های مربعی می‌توانید در انواع نیم تنه‌های دوخته شده با گیپور نیز استفاده کنید. بهتر است خانم‌هایی که سینه‌های پهنی دارند این مدل را نپوشند.

 

 نیم تنه مجلسی گلدوزی شده

یکی دیگر از انواع این دسته،تاپ نیم تنه مجلسی گلدوزی شده است. در این نوع نیم تنه‌ها می‌توان یقه‌های مختلف و یا آستین‌های متفاوتی به کار برد. در این مدل از نیم تنه‌ها پارچه‌های ساده استفاده می‌کنند و فقط قسمت‌های مختلف پارچه را برای زیباتر شدن آن، گلدوزی می‌کنند. نیم تنه‌های گلدوزی شده با دست، علاوه بر این که زیبایی بیشتری دارند، اغلب قیمت بالاتری هم دارند.

نیم تنه مجلسی دکلته

از دیگر نیم تنه های زنانه، نیم تنه‌های دکلته است که این نوع نیم تنه، شانه‌ها را به خوبی نشان می‌دهد و به نمایش می‌گذارد. بهتر است برای پوشیدن این مدل، از سوتین‌هایی که بند ندارند استفاده کنید. بهتر است خانم‌هایی که سینه‌های خیلی درشت و شانه‌های پهن دارند این مدل را نپوشند.

 

نیم تنه مجلسی یقه T شکل

نیم تنه مجلسی یقه T شکل، یکی دیگر از انواع نیم تنه مجلسی است. این نوع نیم تنه‌ها یقه‌های فوق‌العاده‌ای دارند که می‌توان آن را گلدوزی کرد. این مدل از نیم تنه به گونه‌ای است که پشت لباس بیشتر از جلوی لباس نمایش داده می‌شود. بهتر است خانم‌هایی که گردن خیلی کوتاه دارند، این مدل را نپوشند.

نیم تنه مجلسی بدون سر شانه

نیم تنه مجلسی بدون سرشانه یکی دیگر از انواع نیم تنه مجلسی است. این نوع نیم تنه مناسب افرادی است که به نیم تنه‌های دکلته علاقه‌ای ندارند. نیم تنه بدون سرشانه گزینه خوبی برای این افراد است. این مدل از نیم تنه، شانه‌های شما را به خوبی به نمایش می‌گذارد و همچنین زیبایی گردن‌تان را در کنار آستین‌های شیک نیم تنه، به رخ می‌کشاند. بهتر است خانم‌هایی که سینه‌های تخت و شانه‌های بزرگ دارند این مدل را نپوشند.

مدل آستین پروانه‌ای

یکی دیگر از انواع نیم تنه مجلسی، نیم تنه آستین پروانه‌ای است. آستین‌های پروانه‌ای به نیم تنه مجلسی زیبایی خاصی بخشیده‌اند. می‌توانید برای جلوه بیشتر ازپارچه‌های توری برای دوخت این مدل از آستین استفاده کرد. توصیه می‌شود افراد تپل و کسانی که بالا تنه درشتی دارند از این مدل استفاده نکنند.

نیم تنه مجلسی سوتینی (نیم تنه کرستی)

این مدل از انواع نیم تنه مجلسی کاملاً شبیه یک سوتین است و با استفاده از بند و گره در قسمت پشت، بر روی بدن تنظیم می‌شود. به این مدل سوتین نیم تنه مجلسی نیز گفته می شود.

 

نیم تنه مجلسی گیپور

نیم تنه‌های مجلسی گیپور در نوع خود منحصر به فرد هستند. برای دوخت این مدل از نیم تنه مجلسی علاوه بر پارچه گیپور نیاز به آستری هم داریم.

نیم تنه مجلسی پنل دار

با استفاده از پارچه‌های مجلسی، سنگ‌دوزی شده و طرح‌دار می‌توانیم برای تزیین و زیباتر شدن لباس‌ها و پارچه‌های ساده استفاده کنیم. معمولاً پارچه طرح‌دار به شکل‌های مختلف بریده می‌شود و روی قسمت‌های مختلف لباس، دوخته می‌شود.

شومیز نیم تنه‌های مجلسی

شومیز نیم تنه‌ها از انواع نیم تنه مجلسی است. این نوع نیم تنه‌ها بین خانم‌های جوان و دختران طرفدار بسیاری دارد. امروزه چاپ دیجیتالی به کمک صنعت مد آمده و شما می‌توانید علاوه بر شومیز نیم تنه‌های ساده، نیم تنه‌های جذابی با طرح‌های جالب داشته باشید.

مدل یقه دلبر (دالبر)

یکی از پرطرفدار‌ترین ها تاپ نیم تنه‌های مجلسی با مدل یقه دالبر هستند. یقه دالبر با نام یقه قلبی نیز شناخته می‌شود. زیبایی این مدل از نیم تنه‌های مجلسی به یقه‌های باز آن‌ها است.

مدل یقه کریس-کراس (یقه تقاطعی)

در این مدل از انواع نیم تنه مجلسی، یقه ضربدری استفاده می‌شود که می‌تواند در قسمت پشت لباس یا جلوی نیم تنه باشد. بهتر است خانم‌هایی که قفسه سینه بزرگ دارند از این مدل استفاده نکنند.

نیم تنه مجلسی یقه قایقی

این مدل ازانواع نیم تنه مجلسی یقه‌های آن شبیه قایق است و می‌توانید در قسمت یقه‌ی آن از پارچه‌های مروارید دوزی شده استفاده کنید. توصیه می‌شود خانم‌هایی که شانه‌های بسیار باریک دارند از این مدل استفاده نکنند.

نیم تنه‌های مجلسی یقه ب ب

در قسمت جلوی این مدل از نیم تنه یقه گرد دارد که خط گردن را برجسته می‌کند. بهتر است خانم‌هایی که گردن بسیار کوتاهی دارند این مدل را نپوشند.

نیم تنه آستین شنلی

این نوع از نیم تنه‌های شنلی تلفیقی از لباس‌های مدرن و قدیمی هستند. نیم تنه‌های شنلی نسبت به بقیه مدل‌های نیم تنه به پارچه بیشتری نیاز دارند. همچنین باید برای دوخت این مدل از پارچه‌های لخت استفاده کرد.

 

[su_button url=”https://www.instagram.com/novinsocks” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc” desc=”برای مشاهده صفحه اینستاگرام کلیک کنید”]صفحه اینستاگرام ما را فالو کنید و از تخفیف های روزانه مطلع شوید[/su_button]

مدل یقه جواهر دوزی شده

این مدل یقه‌های گرد ساده‌ای دارند که به شکل زیبایی جواهردوزی شده‌اند. به این دلیل که یقه‌های جواهر دوزی بسیار زیبا هستند و مانند گردنبند عمل می‌کنند، شما نیاز به پوشیدن زیورآلات ندارید. بهتر است خانم‌هایی که گردن کوتاه دارند از این مدل نیم تنه استفاده نکنند.

سخن آخر

نیم تنه‌های مجلسی با توجه به تنوع رنگ‌ها و زیبایی مدل‌های مختلف، می‌توانید از آن‌ها در مجالس گوناگون استفاده کنید و بدرخشید. همچنین توجه داشته باشید که متناسب با سایز و اندام خود، نیم تنه‌ها را استفاده کنید تا زیبایی خاصی به شما ببخشد. شما عزیزان می‌توانید انواع مدل‌های تاپ نیم تنه مجلسی و اسپرت را از فروشگاه اینترنتی نوین ساکس خریداری کرده و از کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید اطمینان حاصل کنید.

 

مشاهده و خرید آنلاین انواع نیم تنه مجلسی

 

تاپ نیم تنه های مجلسی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مهمانی های شخصی و خصوصی است.

یک مدل نیم تنه مجلسی مناسب برای دورهمی های دوستانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *