لباس زیر

شورت کبریتی زنانه

به همان اندازه که انتخاب لباس برای ما اهمیت دارد، انتخاب لباس زیر مناسب هم مهم است. اگر در هنگام خرید لباس زیر زنانه دقت لازم را نداشته باشیم، علاوه بر این‌که فرم نامناسبی به لباس ما می‌دهد، مشکلاتی را هم ایجاد می‌کند. در صورتی که لباس زیر نامناسب باشد، حساسیت پوستی ایجاد کرده و مشکلات زیادی نیز در پی خواهد داشت. یکی از انواع شورت‌های زنانه، شورت کبریتی زنانه است که در ادامه درباره آن توضیح داده و نکات مهم در هنگام خرید را توضیح می‌دهیم.

جنس شورت کبریتی زنانه

بهترین جنس برای شورت زنانه، نخ صد در صد است. توجه به این نکته در هنگام خرید لباس زیر اهمیت بالایی دارد. جنس نخی از رطوبت و عرق کردن بدن جلوگیری می‌کند. در نتیجه از بیماری‌های پوستی و حساسیت جلوگیری می‌کند. الیاف طبیعی و نخ به کار رفته در شورت‌های کبریتی زنانه این اطمینان را ایجاد می‌کند که در استفاده طولانی‌ مدت هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌شود.

اهمیت به سایز شورت کبریتی زنانه

همان‌طور که جنس لباس زیر در سلامت افراد تاثیرگذار است، سایز آن نیز اهمیت دارد. پوشیدن لباس‌های تنگ چه شورت و چه شلوار، می‌تواند باعث ایجاد عفونت و آسیب‌دیدگی ناحیه واژن شود. همچنین، لباس زیری که بیش‌از اندازه آزاد و گشاد باشد، فرم زیبایی به بدن نمی‌دهد. به همین دلیل لازم است در هنگام خرید لباس زیر به سایز استاندارد آن توجه شود. در صورتی که شورت کبریتی زنانه تنگ باشد، عروق پوست را تحت تاثیر قرار داده و موجب اختلال گردش خون می‌شود. در نتیجه تنگی لباس در قسمت لگن، زانو و سینه منجر به خستگی، کوفتگی و کبودی این نواحی شده و مشکلاتی را برای فرد ایجاد می‌کند.

انواع شورت کبریتی زنانه

شورت کبریتی زنانه در انواع مدل‌های مختلف طراحی شده‌اند. این تنوع باعث می‌شود آن دسته از زنانی که در انتخاب لباس زیر حساسیت به خرج می‌دهند. دامنه انتخاب گسترده‌تری داشته باشند. در نهایت نیز مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. این مدل‌ها عبارتند از:

شورت کبریتی

1- شورت کبریتی طرح بستنی

در این شورت کبریتی زنانه طرح بستنی استفاده شده است. L و XL سایزهای مورد استفاده برای این شورت هستند.

2- شورت کبریتی طرح منگوله‌دار

نوع دیگری از شورت‌های کبریتی مدل منگوله‌دار آن بوده که زیبایی خاصی به آن داده است. سایزهای این شورت نیز L و XL هستند.

3- شورت کبریتی طرح گیلاسی

یکی دیگر از انواع شورت‌های کبریتی طرح گیلاسی آن بوده که در سایز L و XL طراحی شده است.

4- شورت کبریتی طرح سیب

در میان طرح‌های متنوع شورت کبریتی طرح سیب مورد توجه قرار دارد. این طرح نیز همانند طرح‌های دیگر در دو سایز L و XL طراحی شده است.

شورت زنانه

5- شورت کبریتی طرح ترگل

شورت کبریتی طرح ترگل برای آن دسته از بانوانی که دارای سلیقه خاص هستند، یک پیشنهاد ویژه است. L و XL سایزهای این مدل شورت کبریتی هستند.

6- شورت کبریتی طرح خرگوش زرد و طوسی

یکی دیگر از طرح‌های شورت کبریتی، طرح خرگوش زرد و طوسی است. سایزهای آن‌ها به ترتیب L و XL هستند.

7- شورت کبریتی طرح پاپیون‌دار

این مدل شورت کبریتی زنانه  طرح پاپیون‌دار در نوع خود طراحی زیبایی دارد. همچنین، سایز آن نیز L و XL است.

اولین کار بعد از خرید شورت کبریتی زنانه

بعد از انتخاب و خرید لباس زیر مناسب، اولین اقدامی که انجام می‌دهید شستن آن با مقداری پودر لباسشویی است. به دلیل این‌که در طی فرآیند تولید لباس زیر، امکان آلودگی وجود دارد بهتر است قبل از استفاده به خوبی شسته شود و در معرض تابش آفتاب قرار گیرد.

در مقاله “راهنمای خرید شورت زنانه” اصولی که باید در هنگان خرید رعایت کنید را به گوشزد کرده‌ایم.

سخن آخر

اگر به دنبال شورت کبریتی زنانه با طرح‌های متنوع می‌گردید، در نوین ساکس از میان طرح‌های متنوع و جذاب آن می‌توانید اقدام به خرید کنید.کیفیت محصولات و خصوصا لباس‌ زیرهای موجود در این سایت تضمین شده است و شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *