لباس زیر

راهنمای انتخاب لباس زیر مناسب

یکی از پرکاربردترین لباس‌های مورد استفاده خانم‌ها، لباس زیر است. علاوه‌بر این‌ که لباس زیر سلامت بدن را تامین می‌‌کند، مانع از بوی بدن بدن نیز می‌شود. همچنین، از نقاط حساس بدن در مقابل پارچه‌های زبر و خشن محافظت می‌کند. راهنمای انتخاب لباس زیر مناسب از جمله نکات مهم و کاربردی است که در این مقاله قصد داریم درباره آن صحبت کنیم.

راهنمای انتخاب لباس زیر مناسب با رعایت نکات مربوط به خرید

در هنگام خرید لباس زیر زنانه رعایت برخی نکات، به بانوان کمک می‌کند تا انتخابی خوب و متناسب با استاندارد بدنشان انجام دهند. در ادامه این نکات را بیان می‌کنیم.

جنس پارچه لباس زیر

به دلیل حساسیت بالای لباس زیر و تماس مستقیم آن با بدن، جنس آن اهمیت ویژه‌ای دارد. در صورتی‌که الیاف به کار رفته در لباس زیر، نامرغوب بوده و یا از الیاف مصنوعی استفاده شود باعث ایجاد حساسیت و آسیب به بدن می‌شود. در نتیجه در هنگام خرید لباس زیر، جنس پنبه و نخی را انتخاب کنید.

قیمت

یکی از موارد راهنمای انتخاب لباس زیر مناسب، قیمت آن است. لباس زیر با کیفیت، از لحاظ کیفیت پارچه، جنس و ماندگاری دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر لباس‌زیرها هستند. در نتیجه هیچ گونه نگرانی در رابطه با قیمت بالاتر لباس زیر مرغوب نداشته باشید.

سایز مناسب

یکی از عوامل مهمی که در انتخاب لباس زیر اهمیت دارد سایز مناسب آن است. اگر لباس تنگ بپوشید، خون در بدن به خوبی گردش پیدا نمی‌کند. همچنین، اگر گشاد باشد ظاهر فرد را شلخته جلوه می‌دهد. در نتیجه انتخاب سایز مناسب نقش مهمی در شکل ظاهری بانوان دارد.

رنگ‌بندی

یکی دیگر از عوامل راهنمای انتخاب لباس زیر مناسب، توجه به رنگ‌بندی آن است. در کنار کیفیت و جنس لباس زیر رنگ‌بندی نیز یکی از نکات مورد توجه بانوان در انتخاب آن است.

برای مطالعه مقاله “راهنمای پوشیدن سوتین مناسب با لباس‌های مختلف” کلیک کنید.

کیفیت لباس زیر

از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب لباس‌زیر اهمیت دارد، کیفیت آن است. اگر بعد از چند بار شستن لباس زیر، رنگ آن از بین برود و ظاهر آن خراب و شل شود، برای خانم‌ها جالب نیست. در نتیجه کیفیت رکن اساسی در انتخاب لباس زیر است.

خاصیت الاستیک کش لباس زیر

در مقایسه با کش‌های پهن، کش‌های دارای خاصیت الاستیک، باریک و راحت بوده و از روی لباس دیده نمی‌شوند.

کشی نبودن دور ناحیه ران

کشی بودن ناحیه ران باعث عرق سوز شدن در این ناحیه می‌شود. همچنین، به علت چسبندگی این قسمت به بدن احتمال ساییدگی در آن وجود دارد. در نتیجه در هنگام خرید برای حفظ سلامتی خود به این نکته توجه کنید.

عدم خرید لباس زیر تنگ

به دلیل این‌که لباس زیر در طول شبانه‌روز با بدن شما در تماس است، بهتر است که تنگ نباشد. در این صورت دچار تعریق شده و برای شما مشکلات پوستی ایجاد می‌شود.

 

چرا بعد از خرید لباس زیر باید آن را بشوییم؟

در فرآیند تولید لباس زیر مراحلی طی شده که باعث آلودگی آن می‌شود. به دلیل این‌که لباس زیر نیز با بدن در تماس مستقیم است، بهتر است که قبل از پوشیدن آن را شسته و در معرض تابش نور آفتاب قرار دهید. با این کار علاوه بر رفع آلودگی لباس زیر، به حفظ سلامتی بدن کمک می‌کنید. همچنین، برای جلوگیری از آلودگی و ایجاد حساسیت، بهتر است که هر دو روز یک بار لباس زیرهای خود را تعویض کرده و بشویید.

سخن آخر

به دلیل حساسیت بالای بانوان در انتخاب لباس زیر و کیفیت آن، بهتر است که برای خرید آن به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید که با کیفیت بالای محصولات خود به شما حس رضایت‌بخشی از خرید را انتقال دهند. novinsocks.com فروشگاهی معتبر در زمینه راهنمای انتخاب لباس زیر مناسب، با طرح‌های متنوع برای بانوان است. پس به راحتی و به سرعت همین حالا اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *