لباس زیر

شورت مناسب فرم باسن خود را انتخاب کنید

بدن هر انسانی فرم مخصوص به خود را دارد و شما اگر متناسب با فرم بدنتان، لباس خود را انتخاب کنید، احساس راحتی در آن دارید. برای انتخاب بهتر در انتخاب یک لباس زیر مناسب، باید ابتدا با فرم باسن خود آشنا شوید تا بتوانید متناسب با آن، شورت مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. ما در این مقاله می‌خواهیم انواع شورت مناسب فرم باسن را بررسی و شرح دهیم.

آمار نظرسنجی فرم باسن افراد

هرساله شرکت The Undie Awards یک نظرسنجی در مورد لباس زیر، برای بررسی سلیقه و فرم‌های بدن زنان و مردان در کشورهای سراسر دنیا برگزار می‌کند. با جمع‌آوری این اطلاعات از نظرسنجی، شرکت‌های دیزاین و طراحی در این زمینه بهتر و راحت‌تر می‌توانند لباس‌های زیر را طراحی و تولید کنند. نتیجه این نظرسنجی این‌گونه است:

  • 8 الی 10 درصد افراد باسن آویزان و افتاده‌ای دارند.
  • 10 الی 12 درصد کسانی هستند که باسنی صاف و فلت دارند.
  • 11 الی 13 درصد افراد، باسن برجسته‌ای دارند.
  • 23 الی 27 درصد افراد، باسنی پهن و بزرگ دارند.
  • 38 الی 48 درصد افراد کسانی هستند که باسن گرد و معمولی دارند. (هر نوع شورتی مناسب آن‌ها است)

چگونه متوجه شویم سایز شورت انتخابی ما درست است؟

هنگامی شما، سایز درست شورت را انتخاب کرده‌اید که آن شورت به ران‌های شما فشار نیاورد و رد شورت یا قرمزی روی پوست ایجاد نکند. همچنین شورت مناسب فرم باسن شما نباید در قسمت کمر برایتان تنگ باشد و باید به شما احساس راحتی بدهد. البته نه آن‌ قدر تنگ و فشرده که شما را اذیت کند و آن‌ قدر گشاد که بر روی بدن شما ثابت نماند و رها باشد.

خرید شورت زنانهمناسب‌ترین روش اندازه گیری سایز شورت زنانه

برای اندازه‌ گیری شورت مناسب فرم باسن خود، تنها به یک متر خیاطی نیاز دارید که باید با آن قسمت دور کمر و بالای ناف را اندازه بگیرید و یادداشت کنید. بعد از آن متر را دور باسن و از جایی که بیشترین حجم و برجستگی را دارد، اندازه بگیرید و یادداشت نمایید. اکنون به وسیله جدول راهنمایی که در زیر برایتان شرح دادیم، می‌توانید اندازه شورت مناسب فرم باسن خود را به دست آورید.

          سایز         دور کمر

(cm)

          دور باسن

          (cm)

XS

60-67

         84-91
S        67-74          91-98
M       74-81         98-105
L       81-88        105-112
XL       88-98        112-120

XXL

      98-108        120-128

معرفی انواع شورت بر اساس فرم باسن

افراد بدون برجستگی باسن

از آن جایی که این افراد برجستگی خاصی در ناحیه پشت ندارند، باید از پوشیدن شورت‌هایی که پادار هستند و در قسمت ران‌ها پوشش زیادی دارند، اجتناب کنند. چون این نوع شورت‌ها برایشان مناسب نیست. شورت مناسب فرم باسن این افراد، شورت‌های فانتزی است که در ناحیه ران‌ها و پهلوها پوشش کمی دارند. افرادی که برجستگی باسن را ندارند، دستشان باز است که مدل‌های مختلف و متنوعی از شورت‌هایی را بپوشند که هیچ گونه کشی ندارند. همچنین این افراد برای پوشیدن این سبک شورت‌ها این نگرانی را هیچ وقت ندارند که رد شورت از روی شلوار و یا لباسشان پیدا باشد.

 

افراد با باسن مدل برجسته یا برزیلی

بیشتر افراد تصور می‌کنند که کسانی که مدل فرم برزیلی یا برجسته را دارا هستند، کسانی‌اند که ران‌های بزرگ و پهن و همچنین پهلو دارند. اما این طور نیست؛ این افراد یک باسن معمولی دارند، اما فرم باسنشان مانند حبابی است که گرد و رو به‌ بالا است. توصیه می‌شود که این افراد شورت‌های سبک پادار را نپوشند. هرگونه شورتی که پوشش کمی دارد؛ مانند سبک‌های تانگ، لامبادا، جی – استرلینگ و شورت‌هایی که باسن شما را کمتر پوشش می‌دهند، به شما استایل جذاب و خاصی می‌بخشند. در واقع شورت مناسب فرم باسن این افراد، سبک‌هایی است که نمای فرم بدن را زیباتر از آنچه که هست نشان می‌دهد.

افراد با باسن آویزان

توصیه می‌کنیم، افرادی که این نوع فرم باسن را دارا هستند، شورت‌هایی که لبه‌های آویزان و یا گشاد و بدون کش هستند را نپوشند. به این دلیل که با پوشیدنش همیشه لوله یا جمع می‌شوند و از روی لباس یا شلوار نیز نمای خوبی ندارند. شورت مناسب فرم باسن این افراد باید علاوه بر اینکه پوشش خوبی را داشته باشند، حالت برجسته بودن نیز به فرم باسن بدهند. شورت‌هایی با سبک‌های بیکنی، هیپسترز بدون پا و لبه بلند، جنیفری و Boy shorts هستند. سبک‌های پادار نیز باید لبه‌های آن کاملاً کشی باشد که بر روی بدن ثابت بماند و از روی لباس هیچ خطی معلوم نباشد.

شورت کبریتی زنانه

این نوع شورت‌ها به خاطر نوع پارچه‌شان بسیار با دوام هستند و در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. پارچه کبریتی با سه نوع نخ دوخته می‌شود و تولیدکننده این نوع نخ‌ها را با مهارتی که دارد، قطع می‌کند و این امر باعث می‌شود که در پارچه برجستگی‌هایی باشد.

خرید شورت زنانه

خرید شورت زنانه

برای خرید شورت زنانه باکیفیت و خوب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی نوین ساکس به آدرس Novinsocks.ir مراجعه فرمایید. این فروشگاه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات لباس زیر را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با اطمینان خاطر خرید کنید و خرید خوبی داشته باشید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی شورت مناسب فرم باسن، پرداختیم. همان‌طور که گفتیم خانم‌ها باید با توجه به فرم و بدن خود شورت مناسب خود را انتخاب و خرید کنند تا علاوه بر اینکه احساس راحتی ایجاد می‌کند، به شما استایل زیبا و جذابی را نیز ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *