لباس زیر

شورت لامبادا و بندی زنانه | عکس شورت لامبادا و راهنمای خرید

شورت لامبادا

شورت لامبادا چیست؟

یکی از پوشیدنی های روزمره که اغلب توجه کمی به آن داریم لباس زیر است. لباس زیر و شورت های زنانه دارای مدل های بسیار متنوع و زیادی هستند که یکی از آنها شورت لامبادا است. نام دیگر این شورت ، شورت بندی است و دلیل نام گذاری آن به این علت است که قسمت پشتی آن همانند بندی نازک است که بخش بسیار کمی از باسن را پوشش می دهد.

شورت لامبادا زنانه یکی از انواع شورت ها است که کمتر مورد استفاده روزمره قرار می گیرد و از آن بیشتر برای جذابیت های جنسی  مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این دسته از لباس زیرها موجب می شود تا روابط زناشویی گرمای بیشتری داشته باشد و بر جذابیت رابطه می افزاید. شورت های لامبادا خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود و انواع مختلفی دارد.

به صورت کلی این شورت در دسته شورت های فانتزی قرار می گیرد. این سبک از شورت‌ها را می‌توان با لباس‌های مجلسی چسبان، دامن‌های کوتاه و شلوارک پوشید. شکل شورت‌های لامبادا به گونه‌ای است که تمام بخش باسن را نمی‌پوشاند و به همین خاطر، به این مدل لباس زیر، شورت بندی نیز می‌گویند.

بسیاری از دختران و بانوان به دلیل راحتی شورت لامبادا تمایل به استفاده از آن را دارند. شورت های بندی نخی بسیار سبک و راحت هستند و همین موضوع سبب می شود تا به راحتی بتوانید آنها را در زیر هر نوع شلوار یا دامن مورد استفاده قرار داد.

شورت لامبادا زنانه یکی از انواع شورت هایی است که در دسته شورت های فانتزی قرار می گیرد. نام دیگر این شورت ،شورت بندی است.

شورت لامبادا فانتزی زنانه

انواع شورت های زنانه

در صورتی که بخواهیم دسته بندی دقیقی برای شورت های زنانه در نظر بگیریم می توانیم آنها را به دسته بندی های زیر تقسیم کنیم:

  • شورت برای استفاده روزمره :

شورت هایی که هر روز مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب نخی هستند. شورت های نخی برای سلامت بخش دستگاه تناسلی بهترین گزینه است.

  • شورت مجلسی :

شورت مجلسی برای استفاده در زیر لباس مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد و به گونه ای است که موجب خط انداختن بر روی شلوار یا لباس مجلسی نمی شود. اغلب این شورت ها لیزری هستند به این معنی که رد دوخت ندارند و موجب برجستگی بر روی لباس نمی شود.شورت های مجلسی اغلب از جنس هایی مثل پلاستیک، ریون و… تولید می شود و نخی نیستند. استفاده بلند مدت از این شورت ها توصیه نمی گردد.

  • شورت فانتزی :

این دسته از شورت ها برای جذابیت جنسی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به طرح های جذاب و زیبایی که دارد در روابط عاطفی زوجین کاربردی است.انواع شورت های فانتزی شامل موارد زیر است:

  • شورت توری
  • شورت گیپوری
  • شورت لامبادا تانگ
  • شورت لامبادا استرینگ
  • شورت لامبادا جی استرینگ
  • شورت لامبادا تی استرینگ
  • شورت برزیلی
  • شورت فاق باز: یکی دیگر از انواع شورت لامبادا، شورت فاق باز است. این نوع شورت بسیار تحریک کننده است و طراحی آن به گونه‌ای است که در ناحیه پایین اندام تناسلی باز است و مانعی برای رابطه زناشویی ایجاد نمی‌کند. این نوع شورت فانتزی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارد.
شورت های زنانه دارای انواع مختلفی است که شورت لامبادا یکی از آنهاست. شورت لامبادا در دسته شورت های فانتزی جای می گیرد.

انواع شورت های فانتزی و دسته بندی مختلف شورت های زنانه

 

  • شورت عروسکی:

به شورتی گفته می شود که بر روی آن طرح های جذاب چاپ یا گلدوزی شده باشد. این دسته از شورت ها می تواند نخی یا پلاستیکی باشد.

  • شورت پادار:

همان طور که از اسمش مشخص است نسبت به دیگر شورت های زنانه متفاوت بوده و معمولا برای استفاده روزمره بدون شلوار یا در هنگام ورزش مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  • شورت اسپورت:

شورت اسپورت زنانه اغلب در هنگام ورزش مورد استفاده قرار میگرد. شورت های ورزشی دارای انعطاف پذیری و کیفیت بیشتری نسبت به دیگر شورت ها هستند و اغلب قیمت بالاتری نیز دارند.

 

[su_button url=”https://www.instagram.com/novinsocks” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc” desc=”برای مشاهده صفحه اینستاگرام کلیک کنید”]دیدن جدیدترین شورت های لامبادا در اینستاگرام نوین ساکس[/su_button]

جنس شورت لامبادا چیست؟

شورت های بندی و لامبادا با توجه به نوع کاربردی که دارند دارای جنس های مختلفی است. تنوع زیاد این شورت های فانتزی موجب شده تا هر فردی بتواند به راحتی با توجه به سلیقه خود ، طرح و جنس مورد نظر خود را انتخاب نماید.این نوع شورت از جنس‌های مختلفی نظیر گیپور، لاتکس، توری، چرم، حریر و دانتل تشکیل شده است . همان طور که قبلا ذکر شد بهتر است که اگر حساسیت پوستی دارید فقط از شورت های لامبادا نخی استفاده کنید.پوشیدن شورت هایی از جنس پلاستیک و الیاف غیر طبیعی برای مدت طولانی موجب می شود که بدن شما حساسیت های از قبیل خارش، قرمزی ناحیه، پوسته پوسته شدن و… از خود نشان دهد.

فروشگاه اینترنتی نوین ساکس با ارایه شورت لامبادا نخی، این امکان را به وجود آورده تا بانوان بتوانند از شورت های لامبادا برای مصارفه روزمره نیز بهره برند. شورت های نخی نوین ساکس از نخ پنبه 95% تهیه شده و بدون هیچ گونه عوارض جانبی است. نخی بودن این محصول موجب شده تا بتوان از شورت های لامبادا در همه ی زمان ها استفاده شود.

این شورت ها در حال حاضر فقط به صورت تک سایز تولید شده است اما در آینده به تنوع و تعداد این شورت ها افزوده خواهد شد. شورت های لامبادا کبریتی نوین ساکس دارای 7  رنگ روشن می باشد.

دکمه مشاهده شورت های لامبادا نوین ساکس

[su_button url=”https://novinsocks.ir/product-category/%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%a7/” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc”]مشاهده شورت های لامبادا نوین ساکس[/su_button]

راهنمای سایز برای خرید شورت لامبادا

برای تمامی ما این اتفاق رخ داده که شورت و لباس زیری که خریداری کرده ایم کوچک تر یا بزرگتر از سایز ما بوده و به دلیل بهداشتی بودن این دسته از محصولات امکان مرجوع کردن این لباس وجود ندارد. برای این که بتوانید سایز دقیق لباس زیر خود را پیدا کنید ابتدا یکی از لباس زیرهای فعلی خود را که مناسب سایز بدنتان است انتخاب کرده و اندازه فاق و کمر آن را به سانتی متر یادداشت نمایید. سپس در هنگام خرید با به خاطر داشتن این مقادیر اقدام به خرید نمایید. ( مشابه عکس زیر) .

 

استفاده از سایز صحیح برای لباس زیر بسیار ضروری است . شما زمانی به لزوم انتخاب لباس زیر مناسب برای لباس مجلسی‌تان پی‌می‌برید که با یک انتخاب اشتباه در طول مدتی که لباس مجلسی پوشیده‌اید یا در خیابان در حال قدم زدن هستید با مشکلاتی مثل نامناسب بودن فرم لباس زیر، بیش از اندازه تنگ یا گشاد بودن شورت و… مواجه شوید.

 

قبل از خرید شورت لامبادا بهتر است از سایز بندی صحیح مطمئن شوید.

راهنمای اندازه گیری شورت لامبادا

 

 

 

مدت زمان مناسب برای استفاده از شورت بندی

برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قارچی، عفونی و حفظ سلامتی بیشتر، بهتر است از لباس‌های زیری استفاده کنید که پوشش دهی مناسبی داشته باشند، تا از نفوذ باکتری‌ها جلوگیری کند. شورت‌های لامبادا بیشتر جنبه تزیینی داشته و پوشش دهی بسیار کمی را نیز دارند. به همین علت برای استفاده در طی روز و مدت زمان طولانی اصلاً مناسب نیستند. جنس لباس زیر روزانه باید نخی باشد تا خاصیت جذب تعریق و تنفس پذیری را دارا باشد.

 

خرید شورت زنانه

اگر قصد دارید اینترنتی خرید کنید، به سراغ وب سایت‌هایی بروید که اطمینان داشته باشید محصولات با کیفیتی را در اختیارتان می‌گذارند. برای خرید شورت زنانه و لباس‌های زیر گوناگون در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به صورت اینترنتی، می‌توانید فروشگاه اینترنتی نوین ساکس را انتخاب کنید. این فروشگاه بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را در دسترس مشتریانش قرار می‌دهد تا مشتریان خرید خوبی داشته باشند.

 

در این مقاله به معرفی انواع شورت‌های لامبادا زنانه و نکات مثبت آن پرداختیم. همان طور که گفتیم شورت بندی  به شما جذابیت و اعتماد به نفس خاصی را می‌دهد و همچنین برای بالا بردن احساس رضایت در رابطه جنسی بسیار مؤثر است. انواع مختلف شورت‌های لامبادا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف این امکان را به شما می‌دهد که به انتخاب خودتان و یا شریک عاطفی ‌تان انتخاب خوبی داشته باشید و رابطه جنسی خوبی داشته باشید.

 

[su_button url=”https://www.instagram.com/novinsocks” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc” desc=”برای مشاهده صفحه اینستاگرام کلیک کنید”]صفحه اینستاگرام ما را فالو کنید و جدیدترین لباس زیرهای زنانه را ببنید[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *