لباس زیر

شورت زنانه شیک

شورت زنانه شیک

شورت زنانه شیک یکی از انواع پوشاک و لباس زیر زنانه محسوب می‌شود که از سالیان دور تا‌کنون مورد استفاده بانوان قرار گرفته است. شورت زنانه بسیار پرکاربرد بوده و انواع مختلفی نیز دارد. این شورت در انواع مدل‌های مختلفی از راحتی و ساده تا طرح‌دار و مجلسی تولید و طراحی شده است.

امروزه اکثر بانوان در هر کجای دنیا از شورت استفاده می‌کنند. از این رو، شورت بخش مهمی از لباس‌های بانوان محسوب می‌شود. با اینکه شورت در معرض دید مردم نیست، اما شیک بودن آن برای خود بانوان بسیار مهم است. بنابراین، بسیاری از طرح‌ها، سبک‌ها و انواع مختلف شورت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع و مشخصات شورت زنانه شیک بیشتر آشنا شوید.

انواع شورت زنانه شیک

لباس زیر زنانه انواع مختلفی دارد که هر کدام برای هدف ویژه‌ای تولید و مصرف می‌شوند. به طور مثال شورتکس یا شورت قاعدگی برای جلوگیری از آلودگی لباس‌ها در دوران پریودی تولید شده است. به هر حال در بین انواع متنوع لباس زیر، انواع شورت زنانه نیز برای مصارف مختلف تولید و در بازار عرضه می‌گردند. مدل‌های این شورت شامل موارد زیر است:

شورت زنانه فانتزی

این مدل از شورت زنانه، خود انواع مدل‌های پرطرفدار مختلفی دارد. مدل‌های شورت زنانه فانتزی شامل شورت لامبادا، شورت بکلس، شورت بیکینی و… می‌شوند. شورت فانتزی از انواع لباس زیرهای شیک، همه‌پسند و محرک محسوب می‌شود.شورت زنانه

شورت زنانه اسلیپ

شورت زنانه اسلیپ یکی از انواع لباس زیر پرفروش زنانه محسوب می‌شود که برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این نوع شورت زنانه در طرح‌های مختلف ساده و خاص یا طرح‌دار و شیک تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

شورت نخی زنانه

شورت نخی زنانه یکی از انواع شورت زنانه شیک تولید شده است. این نوع لباس زیر دارای بهترین جنس شورت است که در طرح‌های شیک و متنوعی طراحی و تولید می‌شود. استفاده از شورت نخی زنانه می‌تواند از ایجاد انواع عفونت‌ها در بدن شما جلوگیری نماید.

برای مطالعه مقاله سوتین توری کلیک کنید.

شورت زنانه مجلسی

شورت مجلسی یکی از انواع مدل‌های شورت زنانه  محسوب می‌شود که معمولاً با تور دوخته می‌شوند. این نوع از لباس زیر، زیبایی زیادی دارد و موجب شیک‌تر شدن فرم بدن و زیبایی استایل بانوان می‌شود.

شورت زنانه هیپسترز

شورت زنانه هیپسترز یکی از انواع شورت زنانه موجود در بازار است. کش این مدل شورت دقیقاً بر روی کمر قرار می‌گیرد. از این شورت معمولاً همراه با شلوار جین و یا دامن‌های فاق کوتاه استفاده می‌شود.

شورت زنانه

شورت زنانه تانگ

این مدل از لباس زیر زنانه یک شورت زنانه شیک محسوب می‌شود. از این نوع شورت می‌توان همراه با پیراهن‌های کوتاه و جذب استفاده کرد.

شورت زنانه فرانسوی

یکی از انواع محبوب شورت زنانه، شورت فرانسوی است که در مقایسه با شورت کلاسیک برش دور ران آن انحنای بیشتری دارد. این نوع لباس زیر زیبایی بیشتری به فرم اندام شما می‌دهد.

شورت جی استرینگ G-String

شورت جی استرینگ که با یک برش مثلثی در قسمت جلو، و عدم پوشش در پشت طراحی شده است، یکی از انواع شورت شیک زنانه است. این نوع مدل شورت زنانه بیش‌تر جنبه‌ی زیبایی دارد. از این شورت معمولاً در سواحل استفاده می‌شود.

شورت جی استرینگ

شورت سی استرینگ C-String

شورت سی استرینگ نسل جدیدی از لباس‌های زیر زنانه شیک محسوب می‌شود که هیچ بندی ندارد. از این شورت زنانه شیک در هنگام حمام آفتاب، شنا و به عنوان لباس شب استفاده می‌شود.

شورت زنانه چسبنده

این مدل شورت زنانه و زیبا نیز بدون بند بوده که از جنس پارچه است.

شورت زنانه برزیلی

این نوع شورت شیک زنانه از ترکیب دو مدل شورت تانگ و شورت هیپسترز طراحی شده است. شورت برزیلی بیشتر جنبه زیبایی و شیک بودن دارد.

خرید شورت زنانه شیک

انتخاب و خرید شورت زنانه که یکی از پرکاربردترین لباس‌های بانوان می‌باشد، بسیار انتخاب مهمی است. در هنگام خرید شورت زنانه شیک علاوه بر جنس شورت باید به زیبایی و سایز مناسب آن نیز دقت نمایید.

سوتین زنانه

حتماً از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد ملی و معتبر انواع لباس زیر مورد نیاز خود را خریداری نمایید. عدم توجه و احتیاط در خرید لباس زیر، می‌تواند منجر به بیماری‌های مضر و حتی جبران‌ناپذیر در بدن شما شود.

جمع بندی

انواع شورت زنانه شیک با کیفیت در مدل‌های متنوع و با قیمت مناسب را از فروشگاه معتبر و تخصصی لباس زیر نوین ساکس خریداری نمایید. با خیالی آسوده محصولات مد نظر خود را در سایت ثبت سفارش نمایید و در اسرع وقت درب منزل خود آن‌ها را تحویل بگیرید. از کیفیت محصولات موجود در فروشگاه نوین ساکس مطمئن باشید. اعتبار ما، جلب رضایت شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *