لباس زیر

راهنمای خرید لباس زیر؛ بهترین جنس لباس زیر زنانه چیست؟

انتخاب لباس زیر و نوع پارچه آن اهمیت زیادی دارد. به دلیل این‌که لباس زیر رابطه مستقیمی با سلامت بدن دارد، دقت در انتخاب آن نقش مهمی در سلامتی افراد دارد. در ادامه قصد داریم درباره این‌ که بهترین جنس لباس زیر زنانه چیست؟ صحبت کنیم. همچنین، درباره نحوه انتخاب و خرید لباس زیر صحبت کنیم.

 

خرید لباس زیر به صورت آنلاین از نوین ساکس

در نظر گرفتن موقعیت برای خرید لباس زیر

برای این‌که بدانیم، بهترین جنس برای خرید لباس زیر زنانه چیست؟ ابتدا باید، موقعیتی که می‌خواهیم لباس زیر را در آن بپوشیم مشخص کنیم. برای ورزش کردن باید لباسی را بپوشیم که جنس آن جاذب رطوبت باشد. همچنین، اگر برای بیرون رفتن بخواهیم لباس زیر زنانه خریداری کنیم، مسلما پنبه بهترین جنس است.

چه نوع پارچه‌ای برای لباس زیر مناسب است؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید لباس زیر زنانه باید مورد توجه قرار داد، جنس به کار رفته در آن است. جنس لباس زیر به دلیل ارتباط مستقیم با پوست، اهمیت زیادی دارد. بهترین جنس برای لباس زیر، جنس نخی است. لباس زیر نخی ایجاد حساسیت و خارش نمی‌کند.

عواملی که در انتخاب بهترین لباس زیر زنانه باید به آن‌ها توجه کرد؟

برای این‌که بفهمیم بهترین لباس زیر زنانه چیست، باید به عواملی توجه کنیم. این عوامل عبارتند از:

کشسانی

با داشتن الگوی انتخابی برای لباس زیر، باید میزان کشسانی آن را در نظر بگیرید.

وزن

لباس زیر همیشه به بدن نزدیک است. به همین خاطر توجه به ضخامت و وزن پارچه، همچنین، این‌ که به حجم بدن اضافه می‌کند یا نه، مهم تلقی می‌شود.

ظاهر

نوع پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید، می‌تواند، ظاهر لباس زیر را تغییر دهد.

احساس

نکته مهم در انتخاب و پوشش لباس زیر، احساسی است که نسبت به پارچه دارید. در نتیجه اگر لباس زیر به بدن شما ساییده شود، احساس ناخوشایندی خواهید داشت.

انواع پارچه‌های مناسب برای انتخاب بهترین جنس لباس زیر زنانه

به دلیل حساسیت و ظرافت انواع لباس زیر، پارچه به کار رفته در آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به معرفی انواع بهترین جنس لباس زیر زنانه، می‌پردازیم.

پنبه

نوعی پارچه محکم با نرمی یک‌دست، قدرت جذب بالا و از اصلی‌ترین پارچه‌هایی است که در دوخت لباس زیر به کار برده می‌شود. این پارچه‌ها برای مصرف روزانه بسیار مناسب هستند. به علت این‌که جنس پنبه‌ای، قابلیت تنفس، وزن کم و بافت نرمی دارد برای سلامتی و بهداشت خوب است.

نایلون

این پارچه به میزان زیادی قوی و کشسان است. همچنین، مراقبت و شستن آن آسان و در برابر لک شدن مقاومت دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های لباس‌های زیر نایلونی، این‌ که رطوبت را از بدن دور نگه می‌دارند.

برای مطالعه مقاله “5 استراتژی ست کردن جوراب‌ های فانتزی با هر استایل” کلیک کنید.

اسپاندکس

این پارچه، کشسانی و قدرت بازگشت‌پذیری بالایی دارد. این جنس پارچه کاربردی روزمره داشته و در مقادیر کم، برای افزایش کش‌سانی و برگشت‌پذیری در پارچه‌های دیگر به کار می‌رود. اسپاندکس به دو صورت بافت تار و پودی و گردبافت وجود دارد.

ابریشم

پارچه‌ای لوکس که از پیله حشرات ساخته می‌شود. ابریشم بیشتر برای ظاهر پر جلوه، رنگ‌های غنی ناشی از رنگ‌پذیری بالا و احساس نرمی فوق العاده آن است که استفاده می‌شود. برخلاف ظرافت آن پارچه ابریشمی بسیار محکم است.

بامبو

این پارچه در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به دلیل نرمی، یکدستی، خواص آنتی‌باکتریال و جذب بالای آن یافته است. بامبو می‌تواند، یکی از بهترین جنس لباس زیر زنانه برای خانم‌ها باشد.

 

ریون

پارچه‌ای نیمه‌مصنوعی که از سلولز ساخته شده است. ریون به عنوان جایگزینی برای ابریشم به بازار آمد. این پارچه قابلیت‌های بالایی دارد که می‌تواند شبیه ابریشم، پشم و پنبه باشد. این پارچه نرم، خنک و دارای جذب بالایی است. این خصوصیت باعث می‌شود که انتخاب خوبی برای بهترین جنس لباس زیر زنانه در تابستان باشد.

پارچه‌های صنعتی

امروزه این پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های زیر به کار می‌روند. این پارچه‌ها بسیار تنفس‌پذیر بوده و اغلب جاذب رطوبت هستند. همچنین، قابلیت کشسانی و بازگشت‌پذیری به حالت اولیه زیادی دارند.

جرسی یک رو (دورس دو نخ)

جرسی از طیف وسیعی از انواع پارچه مثل ریون، بامبو، کتان، پلی‌استر و … را شامل می‌شود. چون این پارچه همراه بدن کش می‌آید، برای دوخت لباس‌خواب بسیار مناسب است. این پارچه به علت قابلیت کشسانی و بازگشت‌پذیری بالایی که دارد، در دوخت لباس‌های‌زیر کاربرد دارد.

سخن آخر

لباس‌های زیر با سطح بدن در تماس هستند. به این معنی که با سلامت بدن ارتباط مستقیمی دارند. برای این‌ که بدانید بهترین جنس لباس زیر زنانه چیست و بهترین جنس را خریداری کنید، حتما پیش از هر اقدامی در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کرده و بعد دست به خرید بزنید. فروشگاه اینترنتی نوین ساکس انواع لباس زیر در جنس‌ و سایزهای مختلف را در دسترس شما عزیزان قرار داده تا بتوانید محصول مورد نطر خود را در کوتاه‌ترین زمان خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *