لباس زیر

خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی

خانم‌ها به لباس زیر حساس بوده و وسواس خاصی در انتخاب آن دارند. امروزه علاوه‌بر اهمیت لباس زیر ارتباط آن با لباس اصلی نیز مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل برای داشتن ظاهری زیبا و بی‌عیب، باید اطلاعاتی در هنگام خرید لباس زیر زنانه داشته باشید. در ادامه نکاتی را که در هنگام خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی مهم است را بیان می‌کنیم.

بهترین جنس برای خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی چیست؟

از آن‌جایی که لباس زیر با بدن تماس مستقیم دارد، انتخاب و خرید آن اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر باید در هنگام خرید به جنس آن دقت شود. بهترین جنس برای لباس زیر پنبه است. شورت از جنس پنبه به خوبی جریان هوا را از خود عبور می‌دهد. همچنین، رطوبت و عرق را هم از بین می‌برد. در نتیجه احساس خارش و تحریک در فرد ایجاد نمی‌شود.

همچنین، در کنار جنس برای خرید لباس زیر، سایز آن نیز اهمیت دارد. فرد باید در لباس زیری که انتخاب می‌کند احساس راحتی داشته باشد. اگر لباس تنگ باشد مشکلاتی مثل عفونت و حساسیت را در پی خواهد داشت.

برای مطالعه مقاله “شورت مناسب فرم باسن خود را انتخاب کنید” کلیک کنید.

کاربرد شورت مجلسی زنانه چیست؟

اکثر خانم‌ها برای شکل‌دهی به اندام خود در مجالس از شورت‌های مجلسی استفاده می‌کنند. با این کار اندام حتی در یک لباس ساده زیبا و جذاب خواهد بود. باید این نکته را در نظر داشته باشیم که برای شیک جلوه دادن اندام، علاوه‌بر سوتین شورت نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

در هنگام خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی باید به این نکته توجه داشت که، علاوه‌بر فرم‌دهی به لباس خط دوخت و خط شورت روی لباس‌های چسبان را پنهان نماید.

انواع شورت‌های مجلسی

معرفی انواع شورت های زنانه

به دلیل اهمیت زیادی که خانم‌ها به زیبایی اندام خود در مجالس می‌دهد، تولیدکنند‌گان این لباس‌ها نیز دست به ایجاد تنوع در این زمینه زده‌اند. در ادامه انواع شورت‌های مجلسی را معرفی می‌کنیم.

1- شورت‌های اسفنجی

در این نوع شورت دو پد نرم سیلیکونی در قسمت پشت و جلو، برای فرم و شکل‌دهی به باسن قرار داده شده است. این شورت، برای آن دسته از بانوانی که برجستگی باسن آن‌ها کوچک یا کمتر است قابلیت استفاده دارد. زیرا استفاده از شورت اسفنجی باعث فرم‌دهی بیشتر به باسن و برجسته شدن پشت لباس و شیکی بیشتر آن می‌شود. این شورت مناسب خانم‌هایی است که دارای اندام کشیده هستند.

همچنین، شورت پروتز دار زنانه در قسمت جلو، یکی از مدل‌های شورت اسفنجی است که برای فرم‌دهی در قسمت جلو شلوارهای جذب کاربرد دارد.

2- شورت بندی

شورت‌های بندی انواع مختلفی از جمله، جی استرینگ، سی استرینگ، هیپستر یا هاگرز، لامبادا و … دارند. آن‌چه در میان این مدل شورت‌ها، مورد توجه بیشتر خانم‌ها بوده شورت لامبادا است. این شورت‌ها به دلیل این‌ که فاقد دوخت و درز در قسمت پشت است، برای استفاده در انواع پیراهن‌ها، دامن و شلوارهای جذب و چسبان مناسب هستند. در نتیجه دیگر نگرانی در زمینه مشخص شدن خط شورت و جابه‌جایی آن روی لباس وجود ندارد.

3- شورت لیزری

در هنگام خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی، می‌توانید شورت لیزری را هم در گزینه‌های احتمالی خرید خود لحاظ کنید. این شورت‌ها از پارچه‌های بسیار نرم و انعطاف‌پذیر تهیه می‌شوند. همچنین، فاقد هر گونه درز و دوخت هستند. در نتیجه احساس راحت‌تری را در فرد ایجاد می‌کنند.

4- شورت‌های گنی

یکی دیگر از انواع شورت‌های مجلسی، شورت‌های گنی هستند. این شورت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قسمت پهلوها و تمام شکم تا ناف را پوشش می‌دهند. هنگام استفاده از این شورت‌ها در زیر لباس مجلسی، قسمت پهلوها و شکم در لباس صاف نشان داده می‌شود. در نتیجه باعث خوش‌فرمی و زیبایی اندام می‌شود.

مناسب‌ترین روش اندازه‌گیری سایز شورت زنانه

برای اندازه‌گیری سایز شورت، به وسیله یک متر خیاطی قسمت دور کمر که قسمت باریک و بالای ناف است را اندازه بگیرید و یادداشت کنید. سپس قسمت دور باسن یا جایی که بیشترین برجستگی یا حجم را دارد اندازه بزنید. در نهایت از طریق جدول راهنما می‌توانید اندازه سایز خود را تشخیص دهید.

سایز دور کمر cm دور باسن cm
xs 60-67 84-91
S 67-74 91-98
M 74-81 98-105
L 81-88 105-112
Xl 88-98 112-120
xxl 98-108 120-128

ویژگی‌‌های یک شورت مناسب چیست؟

برای خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی باید ابتدا ویژگی‌های آن را بدانید و سپس اقدام به خرید کنید.

  • اگر سایز شورت متناسب با بدن شما باشد رد نمی‌اندازد.
  • کناره‌های روی شورت ران را اذیت نمی‌کند.
  • علاوه‌بر پوشش قسمت جلو و پشت بدن، استفاده طولانی‌مدت باعث آزار فرد نمی‌شود.
  • پوشیدن و درآوردن شورت باعث آزار فرد نمی‌شود.

توصیه بهداشتی برای استفاده از شورت مجلسی زنانه

در هنگام خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی، باید به این نکته توجه کنید که این شورت‌ها برای مجالس و استفاده چند ساعته هستند. در نتیجه نمی‌توان از این شورت‌ها به صورت روزمره استفاده کرد. در صورت عدم توجه به این نکته مشکلات زیادی چون عفونت، حساسیت و … را به دنبال خواهد داشت.

سخن آخر

اگر به دنبال خرید شورت زنانه برای لباس مجلسی، با طرح‌های خاص و متنوع هستید، پیشنهاد خرید از نوین ساکس است. در این سایت انواع لباس زیر و شورت با رنگ‌بندی متنوع برای افراد با سلیقه خاص وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *