لباس زیر

معرفی انواع مختلف شورت زنانه 1401

شورت زنانه در انواع مختلفی با رنگ‌بندی و کاربردهای متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. در واقع هر مدل شورت با هدف خاصی تولید می‌شود. اما مهم‌ترین کاربرد این لباس زیر زنانه کمک به رعایت بهداشت ناحیه تناسلی و پوشش این ناحیه است. البته باید با انواع مختلف شورت زنانه آشنا باشید تا بتوانیم بهترین مدل را در موقعیت‌های مختلف با توجه به پوششی که دارید انتخاب کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

برای خواندن مقاله “8 قانون لباس زیر برای داشتن واژنی سالم” کلیک کنید.

شورت کلاسیک

شورت کلاسیک یکی از انواع مختلف شورت زنانه است که جزء راحت‌‌ترین مدل‌ها برای استفاده روزمره است؛ زیرا این مدل دارای فاق بلندی است و بیشترین حجم پوشش را برای ناحیه باسن و ران‌ها دارد. این شورت را می‌توانید با دامن‌های غیر جذب و شلوارهای بگ/ نیم بگ بپوشید. همچنین بهترین انتخاب برای دوران قاعدگی است. اما انتخاب چندان مناسبی برای پوشیدن با لباس‌های مجلسی نیست.

شورت زنانه

شورت پادار

طراحی شورت پادار زنانه مانند شورت‌های مردانه است و حالتی مستطیل شکل دارد. این شورت نوع دیگری از شورت‌های کلاسیک و قدیمی است که برای استفاده با پیراهن‌های چین دارد انتخاب خوبی می‌باشد. توجه داشته باشید که این مدل از لباس زیر زنانه برای استفاده در دوران قاعدگی انتخاب مناسبی نیست. زیرا دارای فاق بسیار بلندی است.

شورت لامبادا

شورت لامبادا یکی دیگر از انواع مختلف شورت زنانه است که از پشت با بند به یکدیگر وصل می‌شود. بخش جلوی آن در مدل‌های مختلفی از جمله فاق باز، طرحدار گیپور و … طراحی می‌شود. این مدل شورت، انتخاب مناسبی به هنگام روابط جنسی است. البته از طرح‌های ساده آن می‌توانید به صورت روزمره و یا در مجالس هم استفاده کنید.

شورت تانگ

شورت تانگ دارای یک بند سرتاسری به دور کمر است. یک سوم میانی این شورت از جلو و پشت دارای پارچه V شکل و مثلثی است که ناحیه بیکینی و باسن را پوشش می‌دهد. در برخی مدل‌های این نوع شورت تزئیناتی روی بخش کناری و در قسمت پهلوها قرار گرفته است. در واقع شورت تانگ بیشتر با هدف زیبایی طراحی و تولید می‌شود؛ اما شما می‌توانید از مدل‌های ساده آن برای دامن‌های چاک بلند و پیراهن‌های کوتاه و جذب خود استفاده کنید.

شورت گنی

شورت گنی

شورت گنی یکی دیگر از انواع مختلف شورت زنانه است که در دو مدل حلقه‌ای و پادار تولید می‌شود. این شورت تا بالای ناف را پوشش می‌دهد و برای کسانی که بافت شکم نرمی دارند مناسب هستند. زیرا به فیت کردن و فرم‌دهی ناحیه شکم و پهلوها کمک می‌کند. همچنین اگر دوست دارید به بخش ران فرم دهید، می‌توانید از مدل پادار آن استفاده کنید. شورت گنی بهترین گزینه برای دوران پس از زایمان است. همچنین مدل مناسبی برای استفاده با پیراهن‌های اندامی مجلسی و شلوارهای فاق بلند است.

شورت هیپسترز (شورت هیپ هاگرز)

یکی از بهترین شورت‌های زنانه برای پوشش زیر شلوارهای جین یا دامن‌های فاق کوتاه، شورت هیپسترز است. همچنین انتخاب خوبی برای دوران پریودی است. این شورت دارای ساختار V شکل می‌باشد و فاق نسبتا کوتاهی دارد. پهلوهای ران را از کنار پوشش می‌دهد و هنگام پوشیدن آن احساس بدی را تجربه نخواهید کرد.

شورت فرانسوی

شورت فرانسوی یکی از انواع مختلف شورت زنانه محبوب در بین خانم‌ها است. شورت فرانسوی شباهت‌هایی با شورت‌های کلاسیک دارد. این مدل، فاق نسبتا بلندی دارد و بخش ناحیه تناسلی را به خوبی پوشش می‎‌دهد. همچنین دارای بندهای نسبتا پهنی است و بخشی از پهلوها را می‌پوشاند. اگر قصد خرید شورت زنانه برای پوشش زیر شلوارهای فاق بلند را دارید، این مدل شورت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته شورت فرانسوی انتخاب خوبی برای دوران پریودی نیست.

شورت زنانه

شورت جی استرینگ

شورت جی استرینگ دارای یک برش مثلثی شکل در قسمت جلویی است که با گیپور یا تور تزئین شده است. همچنین این شورت بک لس است و در بخش باسن تنها یک بند دارد. از این مدل شورت برای حمام آفتاب، در سواحل، برای شلوارهای لگینگ و پیراهن‌های کوتاه و جذب استفاده می‌شود.

سخن آخر

خرید لباس زیر زنانه از مهم‌ترین خریدها برای خانم‌ها است. یکی از این لباس‌های زیر، شورت است که علاوه بر جنس آن، طرح و مدل آن نیز مهم است. امروزه انواع شورت زنانه برای پوشش زیر لباس‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود که ما در این مطلب به معرفی انواع مختلف شورت زنانه پرداختیم. شما عزیزان می‌توانید با کیفیت‌ترین و زیباترین لباس‌های زیر زنانه را از سایت novinsocks.com انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *