لباس زیر

راهنمای خرید لباس زیر راحت

خرید لباس زیر معمولا به اندازه خرید لباس‌های دیگر هیجان‌انگیز نیست. اما اگر لباس نامناسب را انتخاب کنید، به مشکل می‌خورید. هیچکس دلش نمی‌خواهد در طول روز لباس‌زیرش درحال رول شدن، افتادگی و لیز خوردن باشد. هنگامی که نکات خرید لباس زیر راحت را بدانید و پارچه خوبی را انتخاب کنید، خرید لباس زیر راحت کار دشواری نیست. چه در خرید لباس زیر مردانه و چه لباس زیر زنانه، آگاهی از تیپ بدنی خود در خرید لباس زیر راحت به شما کمک می‌کند. زیرا سبک‌های خاص لباس زیر با توجه به شکل بدن شما می‌توانند راحت تر از بقیه باشند.

برای یافتن اطلاعات بیش‌تر درباره شورت زنانه می‌توانید به مقاله “با انواع شورت زنانه آشنا شوید” مراجعه کنید.

یافتن اندازه مناسب

دور کمر و باسن خود را اندازه بگیرید

اگر اندازه‌های دور کمر و باسن خود را بدانید، می‌توانید اندازه مناسب لباس زیر خود را در برندهای مختلف پیدا کنید. از یک متر برای اندازه گیری دور کمر و پهن‌ترین قسمت باسن خود استفاده کنید تا بتوانید راحت‌ترین اندازه را برای بدن خود انتخاب کنید.

  • با خم شدن به پهلو می‌توانید اندازه طبیعی کمر خود را اندازه بگیرید. در این حالت یک چین در کمر شما ایجاد می‌شود تا به شما کمک کند قسمت درست را تشخیص دهید.
  • هنگامی که دور باسن خود را اندازه می‌گیرید، نوار متر را موازی با زمین نگه دارید.

اندازه گیری‌های خود را مجددا بررسی کنید

این یک ایده خوب است که هم دور کمر و هم باسن خود را دوباره اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که هر دوبار اندازه‌های یکسانی به دست آورده‌اید. هنگامی که دور کمر و باسن خود را اندازه‌گیری کردید، می‌توانید هنگام خرید لباس زیر راحت برای اطمینان از تناسب، اطلاعات اندازه لباس زیری را که مد نظر دارید، بررسی کنید.

  • بررسی اندازه گیری شما مهم است، زیرا گاهی اوقات در اولین بار این کار را درست انجام نمی‌دهید.
  • اگر اندازه‌گیری‌های شما در تلاش دوم متفاوت است، برای بار سوم اندازه‌گیری کنید. یکی از مجموعه‌‌های اندازه‌گیری باید مطابقت داشته باشد، بنابراین هنگام خرید لباس زیر راحت از آن مجموعه استفاده کنید.

به دنبال جنس الاستیک و محکم باشید

هیچ کس دلش نمی‌خواهد تمام روز در حال بالا کشیدن لباس زیر خود باشد تا از افتادن آن جلوگیری کند. در هنگام خرید لباس زیر راحت، لباس زیری انتخاب کنید که کشش محکمی در بند کمر داشته باشد تا مطمئن باشید تا در جای خود باقی می‌ماند.

  • درحالی که کش محکم در قسمت کمر لباس زیر مفید است، از خرید مدل‌هایی که در قسمت پاها دارای کش هستند اجتناب کنید؛ زیرا رول شدن کش‌ها در این قسمت باعث ایجاد ناراحتی می‌شود.

از لباس زیر خیلی تنگ اجتناب کنید

لباس‌های زیر خیلی تنگ فقط منجر به برآمدگی‌های نامطلوب در زیر لباس شما نمی‌شوند. بلکه می‌توانند باعث ایجاد ساییدگی و تحریک پوست شود. به طور کلی، هر لباس زیری که به اندازه‌ای تنگ باشد که روی پوست شما اثر بگذارد، برای شما تنگ بوده و مناسب نیست.

  • شورت زنانه خیلی تنگ از رسیدن اکسیژن جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی شود و باعث تعریق شود.

مراقب چین‌خوردگی، رول شدن و افتادگی لباس زیر خود باشید

قبل از ترک کردن خانه، اطمینان حاصل کنید که لباس زیرتان به درستی روی بدن شما قرار گرفته است. اگر لباس شما چین می‌خورد، رول می‌شود و می‌افتد، در طول روز باعث احساس ناراحتی شما می‌شود؛ زیرا مدام درحال تنظیم کردن آن خواهید بود. با انتخاب صحیح لباس زیر راحت می‌توانید از مشکلات این‌ چنینی جلوگیری کنید.

  • رول شدگی لباس زیر نه تنها در دراز مدت باعث ایجاد ناراحتی می‌شود، بلکه می‌تواند نامرتب به نظر برسد و حتی بهترین لباس‌ها را خراب کند. این امر به ویژه در مورد لباس‌ها و دامن‌ها حائز اهمیت است.
  • اگر لباس شما چین می‌خورد، آن را دوباره تنظیم کنید تا به درستی روی بدن شما قرار بگیرد. اگر هنوز چین می‌خورد، از لباس زیر دیگری استفاده کنید.
  • چین خوردگی، رول شدن و افتادگی اغلب نشانه لباس زیر کهنه و فرسوده است. این بدان معنی است که پارچه کشش خود را از دست داده و دیگر برای شما مناسب نیست.

انتخاب پارچه مناسب

به دنبال لباس زیر نخی باشید

وقتی حرف از خرید لباس زیر راحت به میان می‌آید، پنبه بهترین گزینه است؛ زیرا قابلیت تنفس دارند. این بدین معنا است که که رطوبت در پارچه محبوس نخواهد شد، بنابراین لباس‌های زیر شما عرق نمی‌کنند و دیگر نگران عفونت‌های باکتریایی و قارچی نخواهید بود.

  • به دلیل احتمال عفونت قارچی، لباس زیر نخی گزینه خوبی برای خانم‌ها است.
  • لباس زیر نخی کمتر از پارچه‌های دیگر باعث ایجاد چروک و جوش‌های پوستی می‌شود.

2. برای لباس زیر نازک تر به سراغ پارچه‌های مصنوعی بروید

درحالی که قابلیت تنفس لباس زیر پنبه‌ای آن را راحت تر می‌کند، همیشه در زیر لباس صاف به نظر نمی‌رسد. برای لباس زیر نازک تر و متناسب تر، لباس‌هایی را انتخاب کنید که از مواد مصنوعی و کشسانی مانند نایلون، لیکرا یا اسپندکس ساخته شده‌اند. اطمینان حاصل کنید که قسمت فاق با پارچه پنبه‌ای پوشیده باشد تا از راحتی آن مطمئن باشید.

  • در هنگام خرید لباس زیر راحت، نوع لباس زیر را در نظر بگیرید و برچسب‌های آن‌ها را بررسی کنید. از لباس‌هایی استفاده کنید که برچسب «بدون درز» و «بدون خط» دارند. این لباس‌ها هیچ گونه خاصیت ارتجاعی در قسمت باسن و ران ندارند و برای پوشیدن در زیر لباس‌ها مناسب‌تر هستند.
  • وجود یک آستر نخی در قسمت فاق به دلایل دیگری از جمله قابلیت تنفس حائز اهمیت است. اگر آستر فاق مصنوعی باشد، خطر به دام انداختن رطوبت را ایجاد می‌کند که می‌تواند منجر به عفونت شود.

لباس زیر

لباس زیر ابریشمی را برای موقعیت‌های خاص نگه دارید

پوشیدن لباس زیر ابریشمی قطعا حسی لوکس و جذاب دارد، اما این پارچه به خوبی پنبه قابلیت تنفس ندارد. این بدان معناست که احتمال بیشتری وجود دارد که رطوبت در لباس زیر شما محبوس شود و منجر به عفونت شود. تنها در مواقع خاص از لباس زیر ابریشمی استفاده کنید تا راحت‌ترین احساس را داشته باشید.

  • این قابلیت‌ها برای انواع دیگر لباس‌های زیر فانتزی مانند لباس‌های توری صدق می‌کند. در حالی که لباس زیر توری اغلب دارای آستر نخی است، اما چندان راحت و با دوام نیست.

خرید لباس زیر مناسب برای مردان

برای تنفس بیشتر به سراغ باکسرها بروید

اگر تعرق شما زیاد است یا مستعد بثورات پوستی یا ساییدگی پوست هستید، باکسرها گزینه خوبی برای شما هستند؛ زیرا جریان هوا را به‌ خوبی منتقل می‌کنند. در هنگام خرید لباس زیر راحت، برای ایجاد بهترین تناسب در زیر لباس، لباس زیری را انتخاب کنید که پاچه‌های کوتاه‌تر، باریک‌تر و کمری کشیده‌تر داشته باشد.

  • اگر اغلب شلوارهای تنگ مانند شلوار کت و شلوار یا شلوار جین چسبان می‌پوشید، باکسرها گزینه مناسبی برای شما نیستند.

اگر ران‌های بزرگی دارید، از شورت‌های بدون پاچه استفاده کنید

اگر ران‌های بزرگی دارید، مدل‌های لباس زیر پاچه‌دار مانند باکسر در هنگام پوشیدن به سمت بالا رول می‌شوند. این می‌تواند باعث ایجاد برآمدگی‌هایی شود که از زیر لباس شما نمایان می‌شوند. برای این که این مشکل برای شما پیش نیاید در عوض شورتی را انتخاب کنید که پاچه نداشته باشد.

اگر اندام باریکی دارید شلوارک‌های مردانه را انتخاب کنید

شلوارک‌های باکسر یا هیپستر نسخه کوتاه‌تری از شورت باکسر هستند که معمولا در قسمت وسط تا بالای ران قرار می‌گیرند. اگر اندام باریکی دارید، گزینه راحتی هستند، زیرا در زیر لباس‌هایتان انباشتگی زیادی ایجاد نمی‌کند.

  • اگر ران‌های ضخیمی دارید شلوارک‌های باکسر برای شما مناسب نیستند؛ زیرا ممکن است در هنگام حرکت به سمت بالا رول شوند.

 

انتخاب بهترین لباس زیر زنانه

برای استفاده روزانه از شورت‌های بیکینی استفاده کنید

شورت‌های بیکینی با دور کمر پایین تر و پوشش متوسطی که دارند، معمولا برای استفاده روزانه مناسب هستند. آن‌ها یک گزینه خرید لباس زیر راحت برای اکثر تیپ‌های بدنی هستند. بنابراین یک سبک روزمره خوب از لباس زیر هستند.

اگر شکم بزرگی دارید، از شورت‌های کمردار استفاده کنید

اگر بیشتر وزن شما در ناحیه شکم متمرکز است، لباس زیر فاق کوتاه می‌تواند برای شما ایجاد ناراحتی کند زیرا ممکن است در زیر شکم رول شود. از یک مدل کوتاه با کمر بلند استفاده کنید که شکم شما را بپوشاند و مجبور نباشید تمام روز درحال بالا کشیدن لباس زیر خود باشید.

  • اگر فرم بدن ساعت شنی دارید، شورت‌های کمردار می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشد.

اگر لباس‌زیر باریک‌تر را ترجیح می‌دهید، از شورت‌های بندی استفاده کنید

هیچ چیز آزاردهنده‌تر از کشیدن لباس زیر برای جلوگیری از رول شدن زیر شلوار جین تنگ و لباس‌های چسبان نیست. یک شورت بندی می‌تواند راحت‌ترین گزینه باشد. زیرا باعث حجیم شدن در زیر لباس شما نمی‌شوند.

  • شورت‌های بندی ممکن است برای برخی از افراد اذیت کننده باشند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید این شورت‌ها را برای بیرون رفتن بپوشید، آن‌ها در خانه را امتحان کنید.

اگر باسن بزرگی دارید، به سراغ شورت‌های پاچه دار بروید

برای افرادی با اندام گلابی شکل، شورت‌های پاچه دار مناسب‌ترین گزینه هستند؛ زیرا پوشش زیادی در قسمت باسن ایجاد می‌کنند. از شورت‌های پاچه دار بدون درز استفاده کنید و دیگر نگران ظاهر شدن آن‌ها در زیر لباس خود نباشید.

  • درحالی که این شورت‌‌ها بهترین گزینه برای افرادی با اندام گلابی شکل هستند، برای هر تیپ بدنی مناسب هستند.

سخن آخر

امروزه انواع مدل‌ها و جنس‌های مختلف لباس زیر در بازار موجود است. انتخاب لباس زیر مناسب نه تنها در زیبایی استایل شما نقش مهمی دارد، بلکه می‌تواند از بروز مشکلات مختلفی که سلامتی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند نیز پیشگیری کند. در این مقاله به توصیه‌ها و نکات انتخاب و خرید لباس زیر راحت پرداختیم. از اینکه تا پایان مارا همراهی کردید متشکریم. اگر به دنبال خرید لباس زیر هستید و به دلایل مختلف نمی‌توانید برای آن وقت بگذارید می‌توانید فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید که با تنوع بالای محصولات و کیفیت مطلوبی که دارند کار را برای شما آسان کرده‌اند. فروشگاه اینترنتی نوین ساکس فروشگاهی است که با یکبار خرید به مشتری دائمی آن تبدیل می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *