لباس زیر

راهنمای خرید شورت زنانه+معرفی بهترین مدل‌های 1401

لباس زیر، لباسی است که به طور مستقیم با پوست بدن افراد تماس دارد و بر روی سلامت نیز تاثیرگذار است. بنابراین، هنگام خرید شورت زنانه، باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید شورت زنانه را با هم بررسی کنیم.

راهنمای خرید شورت زنانه؛ کدام جنس مناسب است؟

اولین نکته‌ای که در خرید لباس زیر زنانه باید به آن توجه ویژه کنید، جنس لباس است. در حال حاضر انواع لباس زیر با جنس‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. هر یک از انواع الیاف پارچه خصوصیت خاص خود را دارد. اما بهترین گزینه برای خرید شورت، شورت نخی و پنبه‌ای است. پنبه از مقرون به صرفه‌ترین الیاف طبیعی است و علاوه بر حس راحتی که به فرد می‌دهد، برای افرادی که پوست حساسی دارند هم مناسب است. همچنین شورت نخی تهویه مناسبی را در ناحیه تناسلی ایجاد می‌کند و از ابتلا به عفونت و قارچ نیز جلوگیری می‌کند.

برای خواندن مقاله “6 نکته‌ای که هنگام خرید آنلاین لباس زیر زنانه باید در نظر داشته باشید” کلیک کنید.

همانطور که گفته شد، انواع لباس زیر با جنس‌های مختلف در بازار موجود است که برخی از آن‌ها شامل لباس زیر ساتن، شورت گیاهی، شورت فانتزی که از پارچه‌های توری در دوخت آن‌ استفاده می‌شود و انواع دیگر لباس زیر زنانه با جنس‌های مختلف است.

 

راهنمای خرید شورت زنانه؛ کش الاستیک را انتخاب کنید!

یکی از نکاتی که هنگام خرید شورت باید در نظر داشته باشید، کش کمر شورت است. بهتر است لباس زیری را برای خرید انتخاب کنید که کش آن الاستیک و پهن باشد. در واقع کش‌هایی که جنس آن‌ها نایلون یا اسپندکس است بهترین حالت الاستیکی را دارند. این نوع کش، احساس راحتی بیشتری را در فرد ایجاد می‌کند. کش‌های ضخیم و معمولی از کش‌های الاستیک گرم‌تر هستند و به خوش فرم نشان دادن لباس زیر در بدن کمک می‌کنند.

راهنمای خرید شورت زنانه؛ خرید لباس زیر تنگ ممنوع!

بهتر است لباس زیری را بخرید که دقیقا سایز شما باشد. لباس زیر گشاد احساس راحتی را از شما سلب می‌کند و لباس زیر تنگ علاوه بر اینکه شما را اذیت می‌کند از نظر پزشکی هم به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. پوشیدن شورت تنگ می‌تواند عوارض و مشکلاتی را به همراه داشته باشد. این نوع لباس به دلیل اصطکاکی که با پوست بدن شما برقرار می‌کند می‌تواند باعث سوزش شود. همچنین تنگ بودن آن اجازه نمی‌دهد تهویه به صورت درست انجام شود و منجر به تعریق بیشتر می‌شود. بنابراین، بهتر است شورتی را برای خرید انتخاب کنید که نه زیاد تنگ باشد و نه زیاد گشاد باشد. بهترین انتخاب، انتخاب شورت متناسب با سایز بدن شما است.

راهنمای خرید شورت زنانه؛ لباس زیر فانتزی بپوشیم یا نه؟

شورت فانتزی یا به طور کلی لباس زیرهای فانتزی به دلیل جذابیتی که دارند، طرفداران زیادی نیز دارند. اما باید توجه داشته باشید که این لباس‌ها برای استفاده روزمره به هیچ عنوان مناسب نیستند. داشتن چند مدل شورت فانتزی در کشوی لباس زیر هر خانمی برای استفاده در مواقع خاص توصیه می‌شود. اما استفاده همیشگی لباس زیر فانتزی را پیشنهاد نمی‌کنیم. هنگام خرید شورت، بهتر است راحتی و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. زیرا در دوخت این مدل شورت‌ها بیشتر به زیبایی پارچه توجه می‌شود و جنس و کیفیت پارچه زیاد مدنظر طراحان نیست.

بعد از خرید لباس زیر، حتما آن را بشویید!

بعد از انتخاب و خرید لباس زیر مناسب خود، بهتر است که آن را با آب ولرم رو به گرم و مقداری مایع لباسشویی ملایم بشویید. سپس آن را در معرض آفتاب قرار دهید تا خشک شود. این کار باعث می‌شود آلودگی‌هایی که در پروسه دوخت و تولید روی پارچه ایجاد شده است، از بین برود و سلامت شما را حفظ کند. بنابراین اولین کار پس از خرید شورت زنانه و قبل پرو کردن آن، شست و شوی لباس است که باید جدی گرفته شود.

سخن آخر

در این مقاله راهنمای خرید شورت زنانه را با هم بررسی کردیم و سعی کردیم راهنمای خرید لباس زیر زنانه را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر زیبایی لباس زیر در کنار کیفیت بالا برایتان اهمیت دارد، می‌توانید در فروشگاه نوین ساکس، با توجه به مواردی که گفته شد بهترین لباس زیر را انتخاب و با اطمینان خاطر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *