لباس زیر

لباس زیر زنانه – چگونه لباس زیر زنانه مناسب را انتخاب کنیم؟

لباس زیر زنانه - ست طرح آتنا

با انتخاب لباس زیر مناسب، راحتی، زیبایی و سلامتی بیشتری به خود هدیه دهید. حتما شما هم متوجه شده اید که بسیاری از خانم ها زمان زیادی برای انتخاب مانتو و یا لباس مهمانی صرف می کنند و با  پرداختن هزینه های گزاف، سعی دارند بهترین و زیباترین لباس را خریداری کنند. اما زمانی که نوبت خرید لباس زیر می رسد، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون در نظر گرفتن نکات خرید لباس زیر زنانه، آن را تهیه می کنند. اما فراموش نکنید که لباس زیر به اندازه لباس های بیرونی و حتی بیشتر از آن ها اهمیت دارند، زیرا سلامتی اندام های شما وابسته به آن هاست. با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم بهترین لباس زیر را با توجه به سلیقه و فرم بدنی خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید لباس زیر زنانه

لباس زیر ها در اشکال مختلفی به صورت سوتین تک، شورت تک، ست لباس زیر، نیم تنه ها و … وجود دارند. اگر نمی دانید کدام گزینه برای شما مناسب تر است و در خرید آن دچار سردرگمی شده اید، ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. نکات زیادی وجود دارند که هنگام خرید لباس زیر باید به آن توجه کنید. مهم ترین نکات عبارتند از:

  • در نظر گرفتن فرم بدنی خود: با شناخت فرم بدنی خود و انتخاب لباس زیر هماهنگ و متناسب با آن، تناسب بیشتری در ظاهر خود ایجاد می کنید و زیبایی شما دو چندان میشود. بنابراین سعی کنید برازنده ترین لباس زیر را با توجه به فرم بدنی خود انتخاب کنید. به طور مثال اگر پهلو های پهنی دارید، شورت های فاق بلند مناسب شماست. اگر پاهای شما نسبت به بالاتنه کوتاه تر هستند، شرت هایی که قسمت کمر آن بالاتر از حد معمول قرار می گیرند اندام شما را متناسب تر نشان می دهند.
  • احساس راحتی:

راحت نبودن لباس زیر می تواند مدام فکر شما را درگیر کند و اجازه تمرکز به شما ندهد، زیرا وقتی در قسمتی از بدن خود احساس ناراحتی داشته باشید درصد زیادی از عملکرد مغز شما درگیر آن خواهد بود. در نتیجه از خرید لباس زیر تنگ یا گشاد خود داری کنید. ایجاد حساسیت و حس گرما و تعریق در لباس زیر، باعث نا رضایتی و ناراحتی بسیاری از خانم ها شده است. راه حل این مشکل انتخاب جنس هایی مثل نخ و پنبه است، زیرا علاوه بر اینکه جاذب تعریق خوبی هستند، شستشو و تمیز کردن آن ها بسیار راحت است.

  • طراحی زیبا: هرگز فاکتور زیبایی لباس زیر را نادیده نگیرید. اکثر خانم ها از این نکته غافل می شوند در صورتی که یکی از مهم ترین نکات خرید لباس زیر، توجه به زیبایی آن است. پوشیدن لباس زیر زیبا احساس اعتماد به نفس شگفت انگیزی در شما ایجاد می کند. پس سعی کنید در انتخاب آن تنوع به خرج دهید و و از خرید لباس زیر فانتزی، توری و طراحی های زیبا غفلت نکنید. فراموش نکنید که بدن شما برازنده ی پوشیدن زیبا ترین و با کیفیت ترین انواع لباس زیر است.

انواع مختلف لباس زیر زنانه

ما هر روز لباس زیر به تن داریم اما آیا به اندازه کافی در مورد آن ها می دانیم؟ اجازه دهید انواع مختلف لباس زیر زنانه را بشناسیم و در نهایت خواهیم فهمید که کدام یک برای چه شرایطی مناسب تر هستند. خرید لباس زیر چه برای شب عروسی یا ماه عسل باشد و چه برای استفاده ی روزانه در زیر لباس های اصلی، خرید سرگرم کننده ای است. ما در مورد محبوب ترین انواع لباس زیر، توضیحاتی ارائه کرده ایم.

بیکینی

یک ست شورت و سوتین جذاب که دارای طراحی خاص و زیبایی است و معمولا برای رفتن به استخر، سواحل و یا آفتاب گرفتن کاربرد دارد. بنابراین اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می خواهید در پلاژ زمانی را به آفتاب گرفتن اختصاص دهید، با انتخاب یک بیکینی راحت و جذاب اوقات آرامش بخشی را برای خود رقم بزنید.

بادی

یک سوتین و شورت به هم چسبیده! بادی ها پوشش بیشتری از بیکینی ها دارند و تقریبا مشابه مایو هستند اما با جذابیت خیلی بیشتر. انواع مختلفی از بادی وجود دارند که بعضی از آن ها به عنوان لباس استفاده می شوند و برخی دیگر در دسته ی لباس زیر قرار می گیرند.

سوتین

بدیهی است که می دانید سوتین چیست. سوتین ها خود در سبک های مختلفی مانند مثلثی، پوش آپ، جک دار، دخترانه، دور گردنی و … وجود دارند. پس با انداختن نگاهی به انواع آن سبک مورد علاقه و مناسب خود را انتخاب کنید. اگر نو جوان هستید بهتر است از سوتین و یا لباس زیر دخترانه با طرح های عروسکی و کارتونی استفاده کنید.

سوتین زنانه - لباس زیر زنانهبرالت

برالت یک سوتین بدون سیم و گیره یا سایر عناصر ساختاری است، بنابراین توانایی کمتری در نگه داشتن دارد. توجه داشته باشید که بیشتر برالت ها دارای گیره برای باز و بسته شدن نیستند و باید آن را از بالای سر خود بپوشید یا در بیاورید.

نیم تنه

نیم تنه یک لباس زیر زنانه حساب می شود که معمولاً تا بالای شکم و ناف را می پوشاند. انواع مختلفی از نیم تنه ها وجود دارند که بعضی از آن ها برای ورزش مناسب ترند. همچنین افرادی که به هر دلیلی با سوتین ها احساس راحتی ندارند، می توانند از نیم تنه ها در زیر لباس های خود استفاده کنند.

لباس زیر زنانه و نیم تنه

کرست

در گذشته، کرست ‌ها برای خانم ها حکم گن داشتند و خیلی محکم به بدن میچسبیدند تا کمر را باریک تر جلوه دهند. اما پیشنهاد ما این است که از هر نوع لباس زیری که به طور دردناکی به بدن شما فشار می آورند خود داری کنید.

شرت پا دار

این برش لباس پایین باسن قرار می گیرد. پوشش بیشتری دارد و ظاهری جوان‌تر و شیک‌تر از برش‌های سنتی مانند بیکینی می‌دهد. مدل توری شرت پا دار را می توان با یک سوتین هماهنگ ست کرد.

خرید لباس زیر زنانه از نوین ساکس

با خرید لباس زیر آنلاین از وب سایت نوین ساکس به اندام خود زیبایی و سلامتی را هدیه دهید. در این وب سایت انواع مختلف لباس زیر در رنگ ها و طرح های مختلف با مرغوب ترین پارچه ها برای تضمین سلامتی شما وجود دارند. پس کافیست نگاهی به آن ها بیندازید و لباس زیر متناسب با سلیقه و فرم بدنی خود را انتخاب کنید. همچنین با انتخاب و خرید طرح های فانتزی و عروسکی برای دختر خود، او را شگفت زده کنید.

 

لینک های مفید:

مشاهده و خرید انواع شورت زنانه نخی فروشگاه اینترنتی نوین ساکس

مشاهده و خرید انواع سوتین های نخی و راحتی فروشگاه اینترنتی نوین ساکس

 

 

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

راهنمای خرید نیم تنه 

راهنمای خرید نیم تنه ورزشی

تفاوت نیم تنه و سوتین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *