سوتین

سوتین جک دار

سوتین جک دار

لباس زیر زنانه از جمله سوتین، جزء جدایی ناپذیر کمد لباس همه‌ی بانوان است. انواع سوتین‌ها بر اساس کاربردهای متفاوت، تولید و در بازار عرضه شده‌اند. هر یک از این انواع سوتین برای موقعیت‌های خاصی مناسب هستند؛ بنابراین لازم است که با انواع سوتین آشنا شوید. یکی از انواع پر طرفدار سوتین، سوتین جک دار است که به دلیل فرم‌دهی زیبا به سینه‌ها، مورد توجه اکثر بانوان قرار گرفته است. در هنگام خرید لباس زیر زنانه، سوتین‌های جک دار یکی از انواع پرفروش سوتین محسوب می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این نوع سوتین زنانه در ادامه با ما همراه باشید.

سوتین جک دار

تاریخ تولید سوتین جکدار برای اولین بار؛ تقریباً به 30 سال قبل، از اواخر دهه ۱۹۵۰ میلادی در کانادا بر می‌گردد. سوتین جک دار دارای پدهایی در کاپ سوتین است که موجب می‌شود سینه‌ها به سمت بالا فرم بگیرند. این نوع سوتین‌ها منجر به کاهش فاصله بین سینه‌ها نیز می‌شوند. این نوع سینه بند، موجب بزرگ‌تر نشان دادن سایز سینه‌ها نیز می‌شود.سوتین زنانه

سوتین جکدار یکی از انواع سوتین‌های پرطرفدار بین بانوان و دختران محسوب می‌شود. پد موجود در کاپ این نوع سوتین‌ها در قسمت پایینی خود دارای برآمدگی بیشتری نسبت به قسمت بالایی آن است. در برخی از انواع سوتین‌های جک دار، پد به صورت ثابت در کاپ قرار گرفته است. اما در بعضی دیگر امکان خارج کردن آن از کاپ وجود دارد.

این نوع لباس زیر زنانه برای بانوانی که دارای بالاتنه و سینه‌های کوچک هستند و یا سینه‌های افتاده‌ای دارند، مناسب است؛ زیرا سوتین جکدار می‌تواند سایز سینه‌ها را تا یک الی دو سایز افزایش دهد.

استفاده از این نوع سوتین‌ها مانع از افتادگی سینه‌ها به مرور زمان و در سنین بالا می‌شود.

برای مطالعه مقاله سوتین اسفنجی کلیک کنید.

ویژگی‌های سوتین جک دار

1- سوتین جکدار سینه‌ها را خوش فرم تر و قرینه نشان می‌دهد

سوتین‌های جک دار از نظر تغییر فرم سینه‌ها و بالا بردن سینه‌ها به سه دسته کم، متوسط و شدید در بازار موجود می‌باشد. هرکس با توجه به سایز و نوع سینه خود، فرم مناسب سوتین‌های جک دار را انتخاب می‌نماید.

سوتین جک دار زنانه

2- پدهای موجود در کاپ سوتین‌های جک دار قابل تنظیم است

برخی از انواع سوتین‌های جک دار دارای کاپ‌های متحرک هستند که می‌توان با خروج پد از کاپ‌ها، سوتین را به صورت ساده استفاده کرد. اکثر سوتین‌های جک دار به صورت ست با شورت به فروش می‌رسند.

3- سوتین‌های جک دار دارای اسفنج‌های ضخیم در داخل کاپ خود هستند

اسفنج ضخیم داخل کاپ سوتین جک دار موجب افزایش اندازه سینه می‌شود.

4- سوتین‌های جک دار برای فصل زمستان مناسب‌تر است

در داخل کاپ‌های سوتین‌های جک دار گردش هوا بسیار کم می‌باشد و در نتیجه گرمای داخل سوتین بیشتر می‌شود؛ بنابراین این نوع سوتین برای زمستان مناسب‌تر است.

سوتین زنانه

5- سوتین‌های جک دار مانع شل شدگی سینه‌ها به مرور زمان می‌شود

این نوع سوتین‌ها برای بانوانی که سینه‌هایی شل و افتاده دارند بسیار مناسب است؛ زیرا موجب ثابت نگه‌داشتن پستان‌ها می‌شود. همچنین برای افرادی که نگران افتادگی یا شل شدن سینه‌های خود به مرور زمان هستند، سوتین‌های جک دار گزینه مناسبی می‌باشند.

6- سوتین‌های جک دار در طرح و رنگ تنوع بسیاری دارند

برندهای معروف جهانی سوتین جک دار را در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌دارند. یکی از متنوع‌ترین انواع سوتین در مدل و طرح، سوتین‌های جک دار محسوب می‌شوند.

7- سوتین‌های جک دا دارای قیمت نسبتاً مناسبی هستند

در کنار تنوع سوتین جکدار، قیمت مناسب آن موجب شده تا طرفداران زیادی را در بین بانوان جوان به خود جلب نماید.

عوارض سوتین جکدار

در طول شب‌ها از سوتین جکدار و سایر مدل‌های لباس زیر زنانه، استفاده نکنید. به صورت کلی استفاده از سوتین‌های جک دار عوارض خاصی ندارد. عوارض ناشی از این نوع سوتین‌ها نیز می‌تواند به نوع بی‌کیفیت پارچه، سایز نامناسب سوتین و یا استفاده مداوم مرتبط باشد.

تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی

بارزترین تفاوت سوتین‌های جک دار با اسفنجی در حجم و مدل کاپ بکار رفته در آن‌ها است. هر دو مدل سوتین ویژگی‌های لیفت دهی، فرم‌دهی سینه و بزرگ کردن آن را دارند. اما سوتین جک دار دارای یک پد ضخیم است که در بخش پایین سوتین برآمدگی بیشتری دارد، اما سوتین اسفنجی یک لایه‌ی نازک و یکنواخت در داخل کاپ دارد.

خرید سوتین جک دار

برای خرید سوتین جکدار به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید و از خرید انواع لباس زیر زنانه از دست فروش‌ها و فروشگاه‌های غیر معتبر خودداری نمایید. عدم دقت در خرید لباس زیر می‌تواند موجب بیماری‌های پوستی و یا قارچی جبران‌ناپذیر شود.

جمع بندی

اگر قصد خرید انواع سوتین جکدار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را دارید، از فروشگاه نوین ساکس کمک بگیرید. ما بهترین‌ها را با کیفیت و قیمت مناسب به شما عرضه خواهیم کرد. اعتماد شما سرمایه روز افزون ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *