سوتین, لباس زیر

سوتین جک‌دار چیست؟

سوتین جک‌دار مدت‌های زیادی است که به بازار ایران آمده و به احتمال زیاد اکثر شما با آن آشنا هستید. پس از ورود این مدل سوتین‌ها به بازار تولیدکنندگان بسیاری دست به کار تولید آن شدند. همین موضوع باعث شد تا برندهای متعددی در بازار موجود باشد. هم‌ اکنون نیز انواع متنوعی از سوتین‌های جک‌دار در سایزها و طرح‌های گوناگون در بازار موجود است. مزایای متعدد و ویژگی‌های مطلوبی که این مدل سوتین‌ها دارد باعث شده تا طرفداران زیادی در دنیا داشته باشد. پد داخلی سوتین‌های جک‌دار موجب برجسته و خوش‌فرم کردن سوتین می‌شود.

چرا سوتین جک‌دار بپوشیم؟

به مرور زمان سینه‌ها افتاده و شل می‌شوند. استفاده از انواع سوتین‌های جکدار باعث می‌شود تا از افتادگی سینه جلوگیری کرده آن‌ها را ثابت و برجسته نشان ‌دهد. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده این مدل سوتین مناسب‌تر برای خانم‌هایی است که سینه‌های کوچک و یا شل و افتاده دارند. به دلیل وجود جک در این سوتین‌ها، سایز سینه یک تا دو سایز بزرگتر نشان داده می‌شود.

دلایل محبوبیت سوتین جک‌دار

یکی از عواملی که باعث شده سوتین‌های جک‌دار محبوبیت زیادی داشته باشند این است در تنوع بسیاری در بازار موجود هستند. رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون آن‌ها توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. عامل دوم محبوبیت این مدل سوتین‌ها قابلیت تغییر سایزشان است. جدا از تنوع سایزی که دارند و اینکه می‌توانید متناسب با نیازتان، سایز دلخواهتان را انتخاب کنید، می‌توانید پد آن را خارج کنید و تبدیل به سوتین ساده شوند.

فرم‌دهی مناسب

به کاربردن و زاویه دوخت کاپ سوتین جک‌دار باعث شده تا سینه‌ها به سمت مرکز قفسه سینه و بالا هدایت شوند. هدایت سینه‌ها به سمت بالا و نزدیک کردن آن‌ها به یکدیگر فرم زیبایی به آن‌ها می‌دهد. فرم‌دهی در این مدل سوتین‌ها متفاوت است و از نظر شدن فرم‌دهی به سه دسته‌ی کم، میانه و شدید تقسیم می‌شود. سوتین جک‌دار علاوه بر فرم جذابی که به سینه‌های شما می‌دهند، آن‌ها را بزرگتر نیز نشان می‌دهند. متناسب با سایز و فرم سینه می‌توانید سایز و حجم پد سوتین را انتخاب کنید. به شما توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه از سوتین‌های با حجم کاپ پایین استفاده کنید.

استفاده طولانی مدت از سوتین جک‌دار ممنوع

کاپ سوتین اسفنجی به علت حجم بالایی که دارد، گردش هوا را محدود کرده و موجب تعریق زیاد می‌شود و یا اینکه ممکن است در طولانی مدت ایجاد حساسیت بکند. پس به شما توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه و طولانی مدت آن را انتخاب نکنید.

سوتین جک‌دار را با سوتین اسفنجی اشتباه نگیرید

عده‌ای از افراد تفاوتی میان سوتین جک‌دار و فنردار قائل نیستند. اما باید بدانید که با وجود شباهت‌هایی که این دو مدل سوتین با هم دارند، تفاوت‌هایی نیز دارند. در سوتین‌های جک‌دار ناحیه پایینی کاپ سوتین اسفنج ضخیم‌تری دارد و سینه ها را به سمت بالا برده و به منظور افزایش حجم و فرم‌دهی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ضورتی که سوتین‌های اسفنجی با کاپ بزرگی که دارند کل سینه را پوشانده و به سینه در جای خود به آن حجم می‌دهد.

محبوبیت سوتین چک‌دار

سوتین جک‌دار به دلایل متعددی در بین خانم‌ها محبوب شده است. در ادامه به بررسی علت این محبوبیت می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تنوع در طرح و رنگ

انواع سوتین‌های جک‌دار موجود در بازار با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی که دارند توجه خانم‌های زیادی را به خود جلب می‌کنند. از سوی دیگر تنوع بالای این مدل سوتین باعث شده تا بتوانید به راحتی متناسب با لباستان، سوتین دلخواه را انتخاب کنید.

قابل تنظیم بودن

همانطور که قبلا به آن اشاره شد سوتین‌های جک‌دار قابل تنظیم هستند. با وجود تنوع بالایی که در سایز و حجم کاپ این مدل سوتین‌ها وجود دارد، قابلیت خارج کردن کاپ از این سوتین‌ها باعث شده تا مورد توجه و علاقه خانم‌ها واقع شود. البته نوع دیگری از سوتین جک‌دار نیز در بازار موجود است که پد آن خارج نمی‌شود و تنها می‌توانید در هنگام خرید ضخامت آن را تعیین کنید.

قیمت مناسب

سوتین‌های جک‌دار موجود در با بازار با وجود کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارن. قیمت متناسب با کیفیت این محصولات باعث شده تا طرفداران زیادی نیز داشته باشند.

سخن آخر

خرید لباس زیر زنانه موضوعی است که باید برای آن وقت گذاشته و درباره آن تحقیق کنید. اگر زمانی که برای خرید شورت زنانه، سوتین زنانه و یا حتی جوراب به فروشگاهی مراجعه می‌کنید از ویژگی‌ مدل‌های مختلف و نیاز خودتان به صورت کامل اطلاع داشته باشید، در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود. علاوه بر آن باید توجه کنید فروشگاهی را برای خرید انتخاب کند که از کیفیت و اورجینال بودن محصولاتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، اطمینان داشته باشید. فروشگاه اینترنتی نوین‌ ساکس از آن دست فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید سوتین جک‌دار به آن مراجعه کرده و در بین طرح‌ها، مدل‌ها و جنس‌های گوناگون لباس زیر مناسب برای خودتان را خریداری کنید. با یک بار خرید از نوین ساکس و مشاهده کیفیت محصولات به مشتری دائم آن تبدیل خواهید شد.

 

خرید ست شورت و سوتین زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *