سوتین, لباس زیر

راهنمای خرید سوتین فانتزی

یکی از پوشاک پرطرفدار صنعت مد، سوتین فانتزی است. این نوع سوتین با استقبال بسیاری در بین خانم‌ها رو‌به‌رو است. به این صورت که علاوه بر اینکه از سینه‌ها حمایت می‌کند، باعث زیبا شدن فرم سینه نیز می‌شود و ظاهری خاص و جذاب به خانم‌ها می‌بخشد. همچنین این نوع از سوتین می‌تواند به بهبودی روابط زناشویی نیز کمک کند.

سوتین‌های فانتزی طرح‌ها و رنگ‌های جذابی دارند؛ اما باید توجه داشته باشید که سوتین فانتزی را برای ساعات طولانی نپوشید. چرا که ممکن است جنس پارچه فقط جنبه زیبایی داشته باشد و برای پوست‌ تان حساسیت ایجاد کند؛ بنابراین بهتر است در طی ساعات خاصی سوتین فانتزی را بپوشید و سپس آن را عوض کنید.

علاوه بر موارد گفته شده، خانم‌هایی که می‌خواهند از این نوع سوتین‌ها برای زیبایی و جذابیت برای جلب توجه همسرشان استفاده کنند، بهتر است موقع خواب آن را در آورند. زیرا استفاده از این مدل سوتین در هنگام خواب، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی مانند فشردگی سینه‌ها در خواب و مشکل گردش خون در بدن شود. در ادامه به بررسی انواع سوتین فانتزی زنانه می‌پردازیم.

انواع سوتین فانتزی زنانه

طراحی و رنگ‌های جذاب و شیک سوتین فانتزی زنانه، موجب محبوبیت زیادی شده است. در طراحی این نوع از سوتین‌ها از پارچه‌هایی مثل ساتن، گیپور، تور و… استفاده می‌شود. خانم‌ها با پوشیدن این مدل از سوتین‌های فانتزی، علاوه بر اینکه باعث زیبایی و جذابیت ظاهری آن‌ها می‌شود و در آنان اعتماد به نفس و رضایت ایجاد می‌کند، توجه شریک عاطفی را نیز به شدت جلب می‌کند.

۱- سوتین فانتزی توری

یکی از انواع سوتنین‌های فانتزی، سوتین فانتزی توری است. این مدل از سوتین‌ها محبوبیت خاصی دارند و جنس به کار رفته در پارچه سوتین، تور است. سوتین‌های توری به دو دسته تقسیم می‌شوند. نوع اول به صورتی است که در تهیه آن از تور استفاده شده است و در واقع کل سوتین از تور است که این نوع سوتین، زیبایی و جلوه خاصی به فرد می‌بخشد.

نوع دوم سوتین نیز، به گونه‌ای است که از تور فقط در دوخت لباس استفاده شده است. سوتین فانتزی توری به دلیل این که امکان جا به جایی هوا در آن وجود دارد، باعث خنک شدن فرد می‌شود و از مزایای خوب آن این است که می‌توانید در فصل تابستان از آن استفاده کنید. برای خرید سوتین فانتزی توری زنانه می‌توانید فروشگاه نوین ساکس را انتخاب کنید و خرید بسیار خوبی را داشته باشید.

۲- سوتین فانتزی تی شرتی

یکی دیگر از انواع سوتین‌های فانتزی، سوتین فانتزی تی شرتی است که این نوع سوتین، جزء سوتین‌هایی است که قالب دار و بدون درز هستند. سوتین فانتزی تی شرتی به صورتی است که خانم‌ها و بانوانی که می‌خواهند این نوع از سوتین را زیر لباس‌های نازک بپوشند و نمی‌خواهند فرم سینه‌هایشان به خصوص (نوک پستان‌ها) مشخص باشد، کاملاً مناسب است. این سوتین فرم سینه‌ها را به صورت صاف و بدون برآمدگی نشان می‌دهد.

در ساخت این سوتین‌ها برای جلوگیری از معلوم شدن نوک سینه‌ها، با پد ملایم در داخل کاپ‌ها پوشانده شده است. علاوه بر موارد گفته شده، این سوتین باعث فرم دهی سینه‌ها نیز می‌شود. همچنین این سوتین‌های تی شرتی را می‌توانید با هر نوع لباسی بپوشید.

۳- سوتین فانتزی بدون پد

یکی دیگر از انواع سوتین‌های فانتزی، سوتین فانتزی بدون پد است. در کاپ این نوع سوتین‌ها هیچ گونه پدی قرار گرفته نمی‌شود و فنجان‌های آن طرحی ساده دارند. خانم‌ها و بانوانی که سینه‌های بزرگی دارند بیشتر از این مدل سوتین فانتزی استفاده می‌کنند. اگر چه در کاپ این مدل از سینه بند، از پد استفاده نمی‌شود، اما باید در نظر داشته باشید که حمایت و پشتیبانی خوبی از سینه‌ها می‌کند.

۴- سوتین فانتزی پلانچ

از دیگر انواع سوتین‌های فانتزی، سوتین فانتزی پلانچ و یا غوطه وری است. این نوع سوتین به گونه‌ای است که کاپ‌های کشیده دارد و به سینه‌ها فرم می‌دهد. همچنین ظاهری گرد دارد و ظاهر آن به صورتی است که شکاف V مانندی را ایجاد می‌کند و خط سینه را نمایان می‌سازد. سوتین‌های غوطه ور پوشش دهی کمی را دارند اما از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار هستند و سینه‌ها را به سمت بالا لیفت می‌دهند.

بانوانی که تمایل به پوشیدن سوتین فنردار ندارند، می‌توانند از این نوع سوتین‌ها استفاده کنند. به این خاطر که سوتین‌های غوطه وری به جای اینکه سیم یا فنر از پهلو تا قفسه سینه ادامه داشته باشد، کوتاه ‌تر است و فقط در قسمت قفسه سینه سیم دارد. در نتیجه سوتین‌های فانتزی پلانچ، مانع از زخم شدن و خراش یا فرو رفتگی در بخش قفسه سینه و یا پهلو می‌شود.

سوتین‌های پلانچ به صورت بدون پد و یا پد دار و از جنس دانتل، ساتن و … در بازار موجود هستند. برای تهیه انواع سوتین‌های فانتزی غوطه ور در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی نوین ساکس خرید کنید.

۵- سوتین فانتزی فنردار

یکی دیگر از انواع سوتین‌های پرطرفدار فانتزی در بین خانم‌ها، سوتین فانتزی فنردار است. در تولید این نوع سوتین از یک فنر نیم دایره پلاستیکی و یا فلزی، در داخل پارچه در بخش زیر سینه استفاده می‌شود. به این خاطر این فنر در زیر سینه قرار می‌گیرد که فرم سینه‌ها به صورت لیفت دهی و سمت بالا باشد.

در داخل کاپ‌های این نوع سوتین هیچ اسفنجی استفاده نمی‌شود. امکان بیرون زدن فنر داخل پارچه این نوع سوتین، وجود دارد. در صورتی که فنر این سبک سوتین بیرون آمده بود، می‌توانید آن را دربیاورید و به صورت یک سوتین ساده از آن استفاده کنید.

۶- سوتین فانتزی نیم کاپ دانتل

یکی دیگر از سوتین‌های فانتزی، سوتین فانتزی نیم کاپ دانتل است. این نوع از سوتین به صورتی است که نیمی از سینه‌های شما را می‌پوشاند و جلوه‌ای زیبا به سینه‌های شما می‌دهد. این مدل از سوتین‌های فانتزی، سینه‌ها را حجیم‌ تر می‌کند اما در نظر داشته باشید که نسبت به سوتین‌های تمام کاپ پشتیبانی کمتری از سینه‌ها دارند.

جنس این سینه بند‌ها از پارچه‌ای ظریف از ابریشم دانتل و یا تور است که با دست و یا دستگاه بافته شده است. بیشتر دانتل‌ها را با نخ پنبه بافته میبافند و این یک مزیتی محسوب می‌شود برای کسانی که پوست حساسی دارند.

۷- سوتین فانتزی کاپ قالبی

یکی دیگر از سوتین‌های فانتزی، سوتین فانتزی کاپ قالبی است. علت گذاشتن اسم قالب و یا کانتور روی این سوتین، به خاطر وجود کاپ‌هایی است توسط دستگاه (قالب)، برای اینکه به سینه‌ها فرم دهی بیشتری بدهند، شکل گرفتند. کاپ سوتین قالبی از یک لایه نازک فوم تشکیل شده است که در هر شرایطی شکل خود را حفظ می‌کنند.

به این خاطر که بدنه کاپ‌ها یک تیکه است و از مواد با کیفیتی تشکیل شده است و هیچ خط دوختی روی کاپ این نوع سوتین وجود ندارد. برای خرید این نوع از سوتین‌های فانتزی قالب دار، می‌توانید فروشگاه اینترنتی نوین ساکس را انتخاب کنید.

۸- سوتین فانتزی جک دار

یکی دیگر از سوتین‌های فانتزی، سوتین فانتزی جک دار است. سوتین جک دار از محبوبیت زیادی برخوردار است. این نوع سوتین، با وجود پد‌هایی در کاپ آن، باعث می‌شوند که سینه‌ها به سمت بالا فرم بگیرند و همچنین فاصله بین سینه‌ها را نیز کم می‌کند. سوتین جک دار، علاوه بر زیبایی و فرم دهی که به سینه‌ها می‌دهد، موجب افزایش سایز ظاهری سینه‌ها نیز، می‌شود.

در برخی از این سوتین‌ها، جک به صورت یکپارچه در کاپ قرار می‌گیرد و در برخی دیگر از سوتین‌های جک دار، امکان خارج کردن اسفنج از کاپ وجود دارد و می‌توان آن را به صورت ساده نیز استفاده کنید. به طور کلی کاربرد این نوع سوتین بیشتر برای افرادی است که سینه‌های کوچکی دارند و یا این که به دلیل افزایش سن، دچار افتادگی سینه هستند.

۹- سوتین فانتزی جلو باز شو

از دیگر سوتین‌های فانتزی، سوتین‌های جلو باز هستند که برخلاف سایر سوتین‌هایی که از پشت قلاب دارند، همان طور که از اسم‌ شان مشخص است، در قسمت جلو دارای قلاب و بند در بین دو کاپ هستند. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که بند‌های جلویی این نوع سوتین قابل تنظیم نیستند.

۱۰- سوتین فانتزی اسفنجی

از دیگر سوتین‌های فانتزی، سوتین فانتزی اسفنجی است که در طی سال‌های اخیر از محبوبیت بسیاری در بین خانم‌ها برخوردار است. همان طور که از نام این نوع سوتین مشخص است در کاپ‌های آن از اسفنج استفاده شده است و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود.

علاوه بر زیبایی بی ‌نظیری که دارد، از لحاظ پزشکی نیز به خانم‌ها توصیه می‌شود که از این نوع سوتین‌ها استفاده کنند. به این دلیل که علاوه بر این که به سینه‌ها فرم زیبایی می‌بخشد، از افتادگی سینه‌ها نیز جلوگیری می‌کند و حمایت و پشتیبانی بسیاری از سینه‌ها دارد.

راهنمای خرید سوتین‌های فانتزی

در ادامه به نکاتی که در هنگام خرید سوتین‌های فانتزی باید رعایت کنید اشاره می کنیم.

  • اگر می‌خواهید سوتین اینترنتی سفارش دهید، توجه داشته باشید که از فروشگاه‌های معتبر که سوتین‌های مناسب و با کیفیتی دارند، خرید کنید تا خرید خوبی داشته باشید و از آن راضی باشید.
  • همیشه هنگام خرید سوتین جنسی را انتخاب کنید که در بزرگ‌ ترین قلاب اندازه شما باشد، زیرا با گذر زمان جا باز می‌کند و بزرگتر می‌شود.
  • نکته دیگر که از اهمیت بسیاری برخوردار است، این است که متناسب با سایز سینه‌های خود، سوتین‌های فانتزی را انتخاب کنید. به این دلیل که سوتین‌های تنگ و یا سوتین‌هایی که متناسب با سایز سینه‌هایتان نیستند، فشار زیادی به سینه‌ها وارد می‌کنند و موجب آزار شما می‌شوند.
  • اگر حساسیت پوستی دارید، سعی کنید سوتینی را خرید کنید که پارچه‌های به کار در رفته در آن قابل تنفس و ارگانیک باشد. پنبه ارگانیک و پارچه بانبو گزینه مناسبی برای سوتین مورد نظرتان هستند. یک پارچه قابل تنفس، رطوبت را از بین می‌برد تا جریان هوا به خوبی ایجاد شود و قفسه سینه را خنک نگه دارد. اگر سوتین ضد تعریق نباشد، باعث ایجاد بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی می‌شود. حتماً برای استفاده روزانه خود از سوتین‌های نخی با خاصیت تنفس ‌پذیری استفاده کنید.

چرا نباید در هنگام خواب سوتین فانتزی بپوشیم؟

بنابر تحقیقات صورت گرفته، پوشیدن سوتین به هنگام خواب می‌تواند عوارض گوناگونی را شامل شود:

۱- اولین مشکل، این است که به هنگام خواب فرد راحت نیست. مخصوصاً اگر سوتین تنگ باشد. عضلات سینه در صورت تنگ بودن سوتین در هنگام خوابیدن منقبض می‌شوند و کیفیت خواب را کاهش می‌دهند.

۲- در هنگام خواب سوتین‌های تنگ و فنردار، با فشار به روی عضلات سینه، خون ‌رسانی را با مشکل رو به رو می‌سازند.

۳- در بسیاری از افراد خوابیدن با سوتین، منجر به عفونت‌های قارچی در زیر سینه‌هایشان می‌شود. به این دلیل که فضایی گرم و مرطوب را در این قسمت فراهم می‌کند و امکان رشد قارچ‌ها را در این ناحیه ایجاد می‌نماید. در مناطق جغرافیایی که هوای گرم و مرطوب دارد، زنان باید بیشتر مراقب این موضوع باشند.

۴- یکی دیگر از عوارض خوابیدن با سوتین، این است که در روند عملکرد غدد لنفاوی موجود در قسمت سینه، مشکل ایجاد می‌شود.

نحوه شست و شوی سوتین‌های فانتزی چگونه است؟

سوتین‌های فانتزی به این دلیل که طرح‌های ظریفی دارند و در اکثر آن‌ها برای فرم دادن به سینه‌ها از سیم و فنر استفاده می‌شود، اگر آن‌ها را با ماشین لباس شویی بشویید و حتی اگر در محفظه‌ای مخصوص و با درجه خیلی کمی هم باشند، به دلیل چرخش‌های زیاد ماشین لباسشویی، می‌تواند فنر‌ها را بپیچاند و از جایشان در بیاورد.

همچنین بند‌های سوتین نیز، خاصیت کشسانی خودشان را از دست می‌دهند. در نتیجه شستن سوتین‌های فانتزی داخل ماشین لباس شویی امری غلط است و باید آن‌ها را به صورت دستی بشویید. به این صورت که در ابتدا یک لگن بزرگ را از آب نیمه گرم و یا ملایم پر کنید. سپس مقداری مواد شوینده مناسب مانند صابون، شامپو و یا مواد شوینده بدون آنزیم را به مقدار کمی داخل لگن بریزید.

بعد از آن مواد شوینده را با دستتان در آب حل کنید و هم بزنید تا کف کند. سوتین‌های فانتزی را بر اساس رنگ ‌بندی داخل آب قرار دهید. اجازه بدهید که سوتین‌ها به مدت یک ربع در آب بمانند و خیسانده شوند. سپس سوتین‌ها را با فشار ملایم بچلانید. اگر هنوز سوتین‌ تان کثیف است بگذارید مدت بیشتری در آب بماند. بعد از آن با آب ملایمی، بشویید.

خرید سوتین‌های فانتزی زنانه

اگر قصد خرید سوتین فانتزی در انواع رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون را دارید، می‌توانید فروشگاه اینترنتی نوین ساکس را برای خرید خود انتخاب کنید. فروشگاه نوین ساکس بهترین و با کیفیت‌  ترین محصولات خود را با قیمتی مناسب، عرضه می‌کند تا مشتریان خرید خوب و با کیفیتی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *