لباس زیر

راهنمای خرید ست شورت و سوتین

ست شورت و سوتین مجلسی

ست شورت و سوتین زنانه از جمله لباس‌های مهم و کاربردی برای خانم‌ها است. ست‌های لباس زیر دارای تنوع بسیاری هستند. اینکه چه ستی برای چه جایی مناسب است، با توجه  به جنس و مدل آن مشخص می‌شود. امروز ست‌ها در دسته‌های راحتی، مجلسی، اسپرت و … تقسیم بندی می‌شوند. همچنین می‌توانند نقش تحریک کنندگی در روابط جنسی داشته باشند.

 

[su_button url=”https://novinsocks.ir/product-category/%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%88-%d8%b3%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%86/” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc”]مشاهده و خرید انواع ست شورت و سوتین در فروشگاه اینترنتی نوین ساکس[/su_button]

 

انواع ست شورت و سوتین

انواع ست لباس زیر زنانه شامل ست شورت و سوتین لامبادا، ست شورت و سوتین فاق باز، ست شورت و سوتین راحتی و ست شورت و سوتین مجلسی است.

ست لباس زیر زنانه راحتی

شاید بتوان این موضوع را به جرات بیان کرد که ست سوتین و شورت راحتی، پرمصرف‌ترین مجموعه برای خانم‌ها است. ست‌های سوتین و شورت راحتی زنانه، جذاب، زیبا و بسیار خوش پوش هستند. خانم‌ها می‌توانند با استفاده روزمره از این ست علاوه بر جذابیت، راحتی را به خودشان هدیه کنند.

خرید ست شورت و سوتین زنانه

ست لباس زیر زنانه لامبادا

ست لباس زیر لامبادا به دلیل مدل شورت آن به این نام شناخته می‌شود. شورت لامبادا یا بندی که نوعی لباس زیر محبوب در بین بانوان است. این ست فانتزی و شیک بیشتر با لباس‌های مجلسی چسبان، دامن‌های کوتاه و شلوارک استفاده می‌شود. به طور کلی شورت‌های بندی به دسته تانگ و جی استرینگ تقسیم بندی می‌شوند.

شورت و سوتین زنانهشورت تانگ

شورت لامبادا که به آن تانگ هم گفته می‌شود دارای یک نوار نازک در دور کمر است. این مدل شورت هیچ پوششی در قسمت ران و پهلوها ندارد و تنها برای پوشاندن ناحیه خصوصی است. بیشتر برای زیر لباس‌های مجلسی استفاده می‌شود.

شورت جی استرینگ

شورت‌های جی استرینگ بسیار کاربرد فانتزی و جذابی دارند. در طراحی و دوخت این مدل از لباس زیر لامبادا از اشکالی مثل گل، برگ، قلب و سایر اشکال فانتزی در ناحیه تناسلی استفاده شده است. در قسمت بند پشتی این مدل شورت از گیپورهای تزئینی نیز استفاده می‌شود.

ست لباس زیر لامبادا بیشتر ماهیت تزئینی و دکوری دارد. اکثرا برای زیبای و تحریک جنسی پارتنر یا برای زیر لباس‌های مجلسی و لباس عروس استفاده می‌شوند.

ست شورت و سوتین لامبادا از جنس‌های مختلفی مانند نخی، توری، کشی، لاتکس و گیاهی تولید می‌شود؛ اما پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین آن‌ها لاتکس و نخی هستند.

توجه داشته باشید که شورت‌های بندی به علت پوشش دهی کمی که دارد برای استفاده روزانه و مداوم به عنوان لباس زیر مناسب نیستند.

 

ست لباس زیر زنانه فاق باز

یکی از مدل‌های جذاب لباس زیر زنانه شورت‌های زنانه فاق باز هستند. همان طور که نام این مدل مشخص است قسمت جلویی آن باز است و برای طراحی آن‌ها از انواع پارچه ساده یا طرح دار مانند گیپور، دانتل، حریر، چرم و … استفاده می‌شود. معمولاً قسمت جلویی شورت‌های فاق باز با ابزارهایی مانند نگین، بند، مروارید، ربان، پاپیون و … تزئین می‌شود.

کاربرد ست لباس زیر فاق باز افزایش جذابیت اندام زنان، متفاوت شدن و محرک برای گرم کردن روابط جنسی است که می‌تواند تنوعی متفاوت از پوشش لباس زیر برای خانم‌ها باشد. بنابراین، با توجه به نقش فانتزی این مدل لباس‌های زیر، برای استفاده روزانه و طولانی مدت مناسب نیستند. شورت‌های فاق باز قابلیت حمایتی ندارند و قادر به حفظ بهداشت ناحیه تناسلی زنانه نیستند. همچنین در اکثر مواقع این مدل ست‌ها از پارچه‌هایی با الیاف طبیعی تولید نمی‌شوند و قادر به خروج رطوبت یا تعریق بدن نیستند.

ست لباس زیر زنانه مجلسی

اغلب ست لباس زیر زنانه که برای حضور در مجالس مختلف طراحی و تولید می‌شوند دارای جزئیات فراوانی هستند. در بیشتر مواقع در طراحی ست‌های سوتین و شورت مجلسی، تورهای رنگی، گیپور با طرح‌های مختلف و گلدوزی‌های متنوع سبب جذابیت و زیبایی لباس می‌شوند. همچنین این لباس‌های زیر می‌توانند علاوه بر زیبایی و تحریک‌کنندگی بیشتر باعث پوشش دهی و فرم دهی سینه‌ها شوند.

سوتین‌ها انواع مختلفی دارند مانند سوتین شیشه‌ای، سوتین فنر دار، سوتین جکدار، سوتین قزن دار، سوتین چند بندی، سوتین عروس، سوتین شفاف. شورت‌ها نیز انواع مختلفی دارند مانند شورت فرانسوی، شورت اسلیپ، شورت لامبادا، شورت گنی، شورت جنیفری، شورت تانگ و … . شما می‌توانید ست شورت و سوتین مجلسی خود را با مدل و رنگ مورد نظرتان انتخاب کنید و ببینید کدام ست برای‌تان جذاب‌تر است. لباس زیر مناسب، هیکل شما را خوش‌فرم‌تر کرده و لباس مجلسی شما ر هم زیباتر نشان خواهد داد. بنابراین، خرید یک لباس زیر مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

چرا بهتر است شورت و سوتین ست بخریم؟

با خرید ست شورت و سوتین علاوه بر اینکه جذابیت و زیبایی اندام خود را افزایش می‌دهید، در وقت نیز صرفه جویی می‌کنید. با توجه به مدل‌های مختلف لباس زیر که در بازار است، اکثرا خانم‌ها در انتخاب آن‌ها سردرگم می‌شوند. طراحان این صنعت با استفاده از هنر، تجربه و مهارت خود شورت و سوتین‌های مناسب یکدیگر را طراحی و با هم ست می‌کنند. این ست‌ها تناسب زیادی در رنگ، طرح، جنس و موارد دیگر دارند.

همچین ست‌های شورت و سوتین با تنوع بسیار زیادی به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به اینکه سوتین و شورت کاربردهای متعددی دارند، براساس نیاز استفاده از آن‌ها بسیار متنوع، متفاوت و رنگارنگ طراحی و تولید می‌شوند. برای مثال ست شورت و سوتین مجلسی که برای استفاده در زیر لباس مجلسی مناسب است. همچنین انواع ست لباس زیر فانتزی که می‌توانند محرک جنسی خوبی در روابط زناشویی باشند یا ست‌های رنگی با تنوع زیاد یا تک رنگ خاص که به جذابیت و زیبایی اندام شما نیز کمک می‌کنند. برخی از انواع ست لباس زیر که دارای سوتین اسفنجی و شورت لیز، چسبان و با پارچه‌های لطیف هستند، محرک‌های خوبی برای خانم‌ها می‌باشند. برخی دیگر از ست‌های شورت و سوتین ویژه استفاده دختران طراحی شده‌اند.

در اکثر مواقع لباس زیر شما می‌تواند نقش مهمی در تحریک پارتنر جنسی‌تان داشته باشد. بنابراین، بهتر است چند مدل ست لباس زیر مناسب تهیه کنید و پیش از رابطه جنسی خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در روابط جنسی‌تان با صرف هزینه و وقت کمتر، زیبایی اندامتان بیشتر نمایان باشد، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید ست‌های شورت و سوتین فانتزی بروید.

خرید ست سوتین و شورت

تاثیر رنگ لباس زیر بر جذابیت اندام خانم‌ها

هر فردی رنگ پوست متفاوتی دارد. بعضی‌ها پوست روشن دارند و بعضی‌ها دارای پوست گندمی و تیره هستند. برخی رنگ‌ها به پوست ما بیشتر می‌آیند و هنگامی که آن‌ها را استفاده می‌کنیم شیک‌تر به نظر می‌رسیم. اما خانم‌هایی هستند که با تصور اینکه رنگ روشن به پوست‌شان نمی‌آید خود را محدود به استفاده از رنگ‌ها تیره می‌کنند.

در نظر داشته باشید که شخصیت افراد با پوشیدن لباس‌های رنگی بیشتر نشان داده می‌شود و استفاده از رنگ‌های روشن می‌تواند بر شادابی چهره و اندام شما تاثیر زیادی داشته باشد.

همچنین با استفاده از شورت‌های دارای رنگ روشن به آسانی می‌توانید تغییرات ترشحی بدن خود را تشخیص دهید و به بهداشت فردی خود نیز کمک بیشتر کنید.

ست شورت و سوتین دخترانه

یکی از نخستین نشانه‌های بلوغ در بیش از 85 درصد از دخترها، رشد سینه‌های آن‌ها است. اغلب بین 9 الی 13 سالگی برای دخترها این اتفاق می‌افتد. البته عوامل زیادی مانند ژنتیک، شرایط آب و هوایی، چاق بودن یا لاغر بودن و موارد دیگر بر بلوغ جنسی دخترها نیز تاثیر گذار است.

به هر حال بسیاری از دختران در سن بلوغ خود با رشد و بزرگ شدن سینه‌ها و ایجاد برجستگی روی لباس خود احساس خجالت می‌کنند. معمولاً برای پوشاندن برجستگی سینه‌های خود قوز می‌کنند که این حرکت در طولانی مدت می‌تواند تاثیر بدی بر فرم بدن آن‌ها داشته باشد.

بسیاری از دختران در روزهای اول پوشیدن سوتین خجالت زده می‌شوند که این احساسی طبیعی است. ست‌های شورت و سوتین دخترانه از مدل‌های مناسب استفاده برای دختران هستند که می‌تواند برای آن‌ها هیجان انگیز و جذاب باشد و از احساس خجالت‌شان بکاهد.

 

[su_button url=”https://novinsocks.ir/product-category/%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%88-%d8%b3%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%86/” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc”]مشاهده و خرید انواع ست شورت و سوتین در فروشگاه اینترنتی نوین ساکس[/su_button]

بعد از خرید لباس زیر حتماً آن را بشویید

لباس‌های زیر در طول روند تولید تا رسیدن به دست مشتری در معرض انواع باکتری‌ها قرار می‌گیرند. اگر همیشه تصور می‌کردید که شورت و سوتین جدیدی که می‌خرید کاملاً تمیز و بهداشتی است، تفکر اشتباهی بوده است.

بهتر است پس از خرید شورت و سوتین زنانه حتماً آن را با دست بشویید. از آنجایی که جنس پارچه لباس‌های زیر نازک و ظریف است شست و شو با دست مانع از آسیب به آن‌ها می‌شود. همچنین ممکن است بافت لباس زیر در تماس با آب داغ خراب شود. بنابراین، بهتر است برای شست و شوی شورت و سوتین‌های خود از آب ولرم یا سرد به همراه کمی مواد شوینده ملایم استفاده کنید.

هرگز لباس‌های زیر خود را به همراه لباس‌های دیگر در ماشین لباس شویی قرار ندهید. این کار باعث می‌شود آلودگی‌های موجود روی بقیه لباس‌های به شورت و سوتین شما نفوذ کند. همچنین خشک کن ماشین لباس شوی می‌تواند سبب آسیب دیدن بافت لباس‌ها شود. پس بهترین راه شستن لباس‌های زیر، شست و شوی آن‌ها با دست است و بهترین راه خشک کردن آن‌ها نور مستقیم خورشید است. نور خورشید باعث می‌شود باکتری‌های موجود روی لباس از بین بروند. چنانچه این کار برای‌تان مقدور نیست، بهتر است پس از خشک شدن لباس‌ها حتماً شورت‌ها را اتو بزنید.

نحوه محاسبه سایز شورت مناسب

برای انتخاب شورت با سایز مناسب تنها کافی است شما سایز کمر و باسن خود را بدانید. برای این کار بهتر است با استفاده از متر اندازه کمر از قسمت ناف و اندازه دور باسن خود را به دست آورید. سپس به جدول زیر توجه کنید:

اندازه دور باسن اندازه دور کمر سایز شورت
90-94 سانتی متر 68-72 سانتی متر 36
96-100 سانتی متر 74-76 سانتی متر 38
98-102 سانتی متر 78-84 سانتی متر 40
104-108 سانتی متر 86-90 سانتی متر 42
110-116 سانتی متر 92-96 سانتی متر 44

همچنین برای شورت سه استاندارد وجود دارد که بنابر سیستم شناخته شده بین المللی از حروف S , M , L , XL و غیره برای سایزبندی آن استفاده می‌شود.

حروف سایز بندی عددی اندازه دور باسن
S 32 56-59 سانتی متر
M 34 600-63 سانتی متر
L 36 64-67 سانتی متر
XL 38 68-71 سانتی متر
XXL 40 72-75 سانتی متر
XXXL 42 76-79 سانتی متر

نحوه محاسبه سایز سوتین مناسب

برای به دست آوردن سایز سوتین مناسب، داشتن  دو سایز دور سینه و زیر سینه ضروری است.

این سایزها را می‌توانید به اینچ یا به سانتی متر یادداشت کنید، اما سیستم سایز بندی سوتین معمولاً به اینچ است.

ابتدا یک سوتین مناسب که در آن احساس راحتی دارید بپوشید. دقیقاً مماس با خط زیرین سوتین و روی قفسه سینه متر را بچرخانید و اندازه بگیرید. مطمئن شوید متر بدون هیچ تابخوردگی دور قفسه سینه قرار گرفته است. متر را نه خیلی شل و نه خیلی سفت نگه دارید. این کار را مقابل آینه انجام دهید تا از صاف بودن آن مطمئن شوید.

سایز اروپایی سایز انگلیسی سایز دور سوتین به سانتی متر سایز دور سوتین به اینچ
60 28 58-62 28
65 30 63-67 30
70 32 68-72 32
75 34 73-77 34
80 36 78-82 36
85 38 83-87 38
90 40 88-92 40
95 42 93-97 42
100 44 98-102 44
105 46 103-107 46
110 48 108-112 48

در مرحله بعد باید کاپ سینه را اندازه گیری کنید. برای این کار بهتر است متر را در جایی که نوک سینه قرار دارد به دور کمر بچرخانید. باز هم مطمئن شوید که متر دور سینه صاف قرار گرفته و هیچ پیچ خوردگی یا کشیدگی در آن وجود ندارد.

زمانی که اندازه‌ی دور سینه و زیر سینه را به دست آوردید، می‌توانید اندازه کاپ سینه را نیز محاسبه کنید. سایز کاپ سینه با حروف انگلیسی مشخص می‌شود. برای به دست آوردن اندازه کاپ سینه از فرمول زیر استفاده نمایید.

اندازه دور سینه – اندازه زیر سینه = اندازه کاپ سینه

سایز اروپایی کاپ سوتین سایز انگلیسی کاپ سوتین سایز کاپ به سانتی متر سایز کاپ به اینچ
AA AA کمتر از 2.5 کمتر از 1 اینچ
A A 2.5 1 اینچ
B B 5 2 اینچ
C C 7.5 3 اینچ
D D 10 4 اینچ
E DD 12.5 5 اینچ
F E 15 6 اینچ
G F 18 7 اینچ
H FF 20.5 8 اینچ
I G 23 9 اینچ
J GG 25.5 10 اینچ

خرید ست شورت و سوتین

فرقی نمی‌کند چه لباسی به تن دارید، یک لباس مجلسی شیک یا لباس رسمی و اداری یا حتی لباس راحتی، در هر صورت لباس‌های زیر جزء ثابتی از پوشش شما هستند. لباس‌های زیر بیشتر زمان روز در تن شما قرار درند و می‌توان گفت که در طی روز بیشتر از هر لباس دیگری بر تن شما هستند. همین موضوع سبب اهمیت ویژه‌ی آن‌ها خواهد شد. پوشیدن یک لباس زیر نامناسب می‌تواند احساس راحتی را از شما بگیرد. در صورتی که یک ست شورت و سوتین مناسب می‌تواند باعث شود که کل روز احساس آرامش و راحتی کنید.

اگر قصد خرید یک ست لباس زیر زنانه را دارید کافی است به فروشگاه اینترنتی novinsocks.com مراجعه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید. دیگر نیاز نیست که مدت زمان زیادی را به مغازه‌های اطراف شهر سر بزنید تا ست مورد پسندتان را پیدا کنید. کافی است با صرف چند دقیقه وقت ست لباس زیر مورد نظرتان در فروشگاه ما انتخاب و به صورت آنلاین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

[su_button url=”https://novinsocks.ir/product-category/%d8%b3%d8%aa-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%88-%d8%b3%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%86/” background=”#ec324c” size=”4″ radius=”round” icon_color=”#5848fc”]مشاهده و خرید انواع ست شورت و سوتین در فروشگاه اینترنتی نوین ساکس[/su_button]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *