لباس زیر

با انواع شورت زنانه آشنا شوید؛ 10 نوع مختلف شورت زنانه

هنگام خرید لباس زیر، احتمالاً تنها به دنبال یک سبک خاص مانند شورت‌های بندی، بیکینی، یا شورت‌های پاچه کوتاه هستید. اما در این صورت، انواع بسیاری از انواع مختلف شورت زنانه امروزی را از دست می‌دهید. با این حال، انتخاب از میان طیف وسیعی از انواع شورت‌ زنانه کار چندان آسانی نیست. به همین دلیل ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه‌ها را بر اساس نوع استفاده و کاربرد انتخاب کنید.

بهترین جنس برای شورت زنانه

اکثر الیاف با اسپندکس در پارچه ترکیب می‌شوند تا باعث ایجاد کشش شود و بهترین تناسب را ایجاد کند. به طور معمول در اکثر انواع شورت‌ زنانه، صرف نظر از جنس و نوع یک روکش پنبه‌ای – لایه‌ای پنبه‌ای در قسمت فاق شورت- وجود دارد. این امر به‌ ویژه برای جلوگیری از رشد مخمر و باکتری حائز اهمیت است.

پنبه

این الیاف از فیبر طبیعی تشکیل شده است که دارای قابلیت تنفس و بافتی نرم است؛ بنابراین بر روی پوست احساس خوبی ایجاد می‌کند. نقطه ضعف شورت‌ زنانه با الیاف پنبه این است که به سرعت خشک نمی‌شوند. بنابراین اگر رطوبتی (مثلاً عرق) وجود داشته باشد، لباس خیس می‌ماند.

پارچه‌های گیاهی

الیافی مانند ابریشم مصنوعی و مودال از گیاهان ساخته می‌شوند. این الیاف از نظر شیمیایی پردازش می‌شوند. بنابراین از نظر فنی گیاهی محسوب نمی‌شوند. این پارچه‌ها فوق‌العاده نرم و نازک هستند و اغلب دارای مزیت حذف رطوبت هستند. بنابراین سریع‌تر از پنبه خشک می‌شوند.

الیاف مصنوعی

الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون در انواع شورت‌ زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زیرا رطوبت را از بین‌ می‌برند و به سرعت خشک می‌شوند. به همین دلیل، این الیاف برای لباس زیر به خصوص برای ورزش و فعالیت، ایده‌آل هستند. لباس‌های زیر توری و مدل‌های میکروفیبر نیز معمولاً از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند. فقط به یاد داشته باشید که آن‌ها را پس از تعریق و خیس شدن به منظور جلوگیری از عفونت و تحریک در این نواحی تعویض کنید.

 

ابریشم

شورت‌ زنانه از جنس ابریشم از نظر هزینه گران بوده و نسبت به بقیه الیاف از رواج کمتری دارند. اما ابریشم یک الیاف طبیعی است و دارای خواص تنظیم دما و کنترل رطوبت است.

سبک‌های جدید

امروزه می‌توانید انواع شورت‌ زنانه از مواد منحصر به فرد مانند پشم، یا با مزایای اضافی مانند لایه‌های اضافی جذب برای دوره پریود و یا گن‌های تعبیه شده در آن‌ها بیابید.

آشنایی با 10 نوع از انواع شورت زنانه

شورت بندی

این نوع از شورت زنانه که کمترین پوشش را ایجاد می‌کند، تنها یک نوار پارچه در پشت دارد تا از نمایان شدن خطوط شورت در لباس جلوگیری کند. این شورت‌ها تا زمانی که بسیار سفت نباشند، کاملاً ایمن هستند. شورت‌های بندی با فاق نخی و جی استرینگ برای کسانی که این نوع از شورت زنانه را ترجیح می‌دهند، مشکلی ایجاد نمی‌کند. پوشیدن شورت‌های بندی به شما کمک می‌کنند از ایجاد خطوط مشهود در زیر لباس جلوگیری کنید. زیرا این شورت‌ها هیچگونه برآمدگی در لبه‌ها ندارند و کاملاً پنهان می‌مانند. این شورت‌ها بهترین گزینه برای لباس‌های چسبان هستند. اما اگر جنس پارچه و اندازه مناسب خود را پیدا نکنید، می‌توانند اذیت کننده باشند.

 

شورت هیپستر

این نوع از انواع شورت‌ زنانه فاق کوتاه است و روی باسن را پوشش می‌دهد، کش این شورت‌ها کمی پایین‌تر از خط کمر قرار می‌گیرد و پوشش بیشتری دور باسن دارد. این مدل برای استفاده روزانه مناسب است.

شورت پادار

شورت باکسر زنانه یا شورت پادار شکلی مستطیلی دارد که بیشترین پوشش را در قسمت ران در بین شورت‌های زنانه دارد. این شورت‌ها هنگام پوشیدن لباس‌های راحتی و دامن‌های گشاد عالی هستند زیرا اگر دامن شما به سمت بالا بلند شود، بیشترین پوشش را ایجاد می‌کنند.

اسلیپ

اگر به دنبال پوشش خوب هستید، به سراغ شورت‌های زنانه اسلیپ بروید. این شورت‌ها که یکی دیگر از انواع شورت زنانه هستند، پوشش خوبی در جلو و عقب ایجاد می‌کنند. در این سبک شورت تغییرات زیادی در مدل وجود دارد. مانند کمر یا پاچه‌های بلندتر. اگرچه خطوط این نوع شورت از زیر لباس نمایان می‌شوند، اما بسیاری از افراد از این شورت‌ها به دلیل راحتی بیشتر، استفاده می‌کنند.

بیکینی

این شورت‌ها شبیه به مدل اسلیپ هستند، اما پوشش کمتری ایجاد می‌کنند و دارای فاق کوتاه‌تر هستند. این شورت‌‌ها پوشش کمتری در قسمت باسن ایجاد می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین انواع شورت‌های زنانه هستند. اکثر افراد از این شورت‌ها برای استفاده روزمره، باشگاه و.. استفاده می‌کنند زیرا در زیر لباس خطوط کمتری ایجاد می‌کند.

شورت کمر بلند

شورت‌های کمربلند یکی دیگر از انواع شورت زنانه هستند که شکم شما را می‌پوشانند. اگر از احساس فرورفتگی لباس زیر در شکم خود متنفرید، شورت‌های کمر بلند را انتخاب کنید؛ زیرا این شورت‌ها دارای کمر بلند هستند که شکم شما را پوشش می‌دهند.

برای مطالعه مقاله “6 نکته‌ای که هنگام خرید آنلاین لباس زیر زنانه باید در نظر داشته باشید” کلیک کنید.

شورت فرانسوی

اگر دوست دارید قسمت پاهای شورت شما پوشش کمتری داشته باشد، از شورت‌های فرانسوی استفاده کنید. این شورت‌های زنانه در قسمت کمر مشابه شورت‌های کلاسیک هستتند؛ اما دارای برش‌های کوتاه‌تر در قسمت پاها هستند.

شورت بلکس

همانند شورت‌های بیکینی این شورت‌ها نیز پوشش کمتری در قسمت باسن ایجاد می‌کنند. بسیاری از این مدل‌ها دارای نوار پهن‌تری در قسمت باسن برای جلوگیری از نمایان شدن خطوط در زیر لباس هستند.

 

شورت گن دار

با وجود گن در قسمت کمر، شورت‌های گن دار به شما کمک می‌کنند ظاهر صاف و یکدستی در زیر لباس خود داشته باشید. این نوع ار انواع شورت‌ زنانه، تا قسمت ناف یا در برخی از مدل‌ها تا سینه‌بند شما کشیده می‌شوند.

جی استرینگ

شورت‌های جی استرینگ کمترین پوشش را با یک بند بسیار نازک در پشت و یک قسمت پارچه کوچک در جلو ایجاد می‌کنند.

جمع‌بندی

امروزه مدل‌ها، طرح‌ها و سبک‌های مختلفی از شورت‌های زنانه در بازار وجود دارد. هر یک از این شورت‌های زنانه با هدف و استفاده خاصی تولید می‌شوند. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از شورت‌های زنانه رعایت بهداشت ناحیه تناسلی و پوشش این ناحیه است. در این مقاله به بررسی مدل‌ها و انواع شورت زنانه پرداختیم. امید است این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. فروشگاه اینترنتی نوین ساکس بهترین جنس لباس زیر زنانه در سایز و طرح‌های متفاوت را در دسترس شما عزیزان قرار داده تا با اطمینان خاطر از کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید خریدی رضایت بخش داشته باشید.

 

خرید شورت زنانه و انواع شورت های فانتزی زنانه نخی از نوین ساکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *